Stolt mamma for første gang Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Noen her som har vaskehjelp? Hva betaler dere pr time?
3stønn2kjønn1sønn Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 130 kr i timen....betaler vi:)
Tnica Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Kommer sikkert an på om du vil betale hvitt eller sort. Vi betaler hvitt kr 200,- pr time og da holder vi at av vaskeutstyr. Dett er ikke fra et byrå, men en polsk dame vi ble anbefalt fra noen vi kjenner. Vi er veldig fornøyde! I dag kommer hun bare annen hver uke siden det nå kun er min mann og jeg i en leilighet på ca 86 km2, men vurderer å trappe opp til hver uke til neste år når vi får en baby i huset. Man blir nemlig veldig fort avhengig:)
3stønn2kjønn1sønn Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 vi betaler også hvitt, og holder det meste av vaskeutstyret:)
Tnica Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 130 kr er jo nesten halvparten, og jeg som trodde vi betalte en ganske grei pris! Vel, vi kommer vel uansett ikke til å slutte med hun vi har nå, men om vi flytter på oss så kanskje vi burde sondere markedet litt på forhånd:)
☆chiquita☆ Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg er jammen heldig, betaler 200kr i uka, hun bruker +/- 2 timer om gangen. Det er jammen verdt hver eneste krone:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå