Gå til innhold

Blir dette en trend tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ragnar vil visst amme:

http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article496882.ece

Ettersom jeg er nysgjerrig av natur synes jeg det er spennende hvis man faktisk kan si noe om kvaliteten på melken, hvis han lykkes, men jeg har mine tvil om at dette blir en trend med det aller første, eller?

Vil mannen din amme tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første har ikke mannen min så god tid at han kan stimulere brystene opp til 8 ganger om dagen.

Dessuten har han hår på brystet og det ser jeg vel for meg som litt kvalmt for babyen eller? Ikke godt med hår i maten;-DD

Skrevet

Ikke sant ;-)

Nei tanken er vel at mannen skal drive med dette mens han er i permisjon da vet du ... (og ja, mannen min måtte gått alvorlig til verks med voks hvis babyen vår skulle hatt lyst til å prøve seg på hans "bryst").

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Neppe=P

Men jeg har jo oppigjennom tidene her på dib lest om mannfolk som presser dama til å fortsette å jobbe med ammingen, til tross for at de omtrent ikke har melk igjen... Nå kan de sende gubben på soverommet med pumpa, så kan han gjøre det selv hvis det er så innmari viktig for ham=P

Skrevet

Selv om det har vært ganger jeg har ønsket at han kunne stå for ammingen da.

Som når de har fått mat om natten, eller med Storebror som nektet plent å ta flaske.

Men alt til sin tid, nå kan jeg ta meg i å savne den tiden også:-))

Skrevet

I en eller annen artikkel jeg leste om dette i en nettavis var han sitert på at han var redd for å bli mobbet av gutta på puben for amme-prosjektet. Mistenker derfor dette for å være i kategorien "homser mot EU", altså en ren spøk (sannsynligvis etter å ha tapt et veddemål mot de nevnte gutta på puben). ;o)

Skrevet

Si ikke det. En gruppe feminister i Sverige hevdet jo i en periode at menn burde amme på lik linje med kvinner - for å oppnå ekte likestilling (de valgte selvfølgelig å se bort i fra den lille detaljen med svangerskap og fødsel). Men klart, det kan jo være kødd ... i såfall er det stilig at de har fått med seg et par professorer og greier :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...