Gå til innhold

Turnfolka irriterer meg en smule.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min går på turn. Trenerne er sikkert flinke (jeg vet ikke så mye om turn), men sosiale ferdigheter har de mindre av.

Feks; i vinter så ble det sendt en mail fra dem.

"Foreldremøte i dag klokka 18"

Legg merke til "i dag klokka 18". Javel, nå er det ikke alle som kan komme flaksende på foreldremøter eller andre ting på så kort varsel.

Sendte mail tilbake om at jeg ikke kunne stille.

Mailen var sendt fra dem rundt 14 og jeg leste den rundt 16.30-17.

Noen dager etterpå sender de ut en skikkelig sur mail, om hvor få foreldre som gadd å stille, folk kunne hvertfall gitt beskjed osv osv.

Nå var det vel slik at de fleste ikke fikk lest mailen i tide?

Og i går kom det ny mail fra dem; "turnoppstart i dag".

Og det var det, ikke noe tidspunkt, noe som får en til å tro at de bruker det gamle, fra 17.30-19.

Og i dag kommer det ny mail "jeg ser at de fleste av dere ikke har fått med seg tidspunktet som er fra 17.15-18.30"

Så skriv det i mailen da, folkens! Grrr. Vi stilte ikke i går, jeg sendte en mail og ga beskjed. Spørs om de fikk den for i samme slengen skrev de"takk til dere som gadd å stille".

Hyggelige folk, ikke sant? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud hva er det der for useriøse folk. Hadde tatt en skikkelig oppvask med de jeg... det går ikke an nå drive sån. Finnes det ikke noe annet sted datteren din kan gå på turn?

Skrevet

Hun står på venteliste til ballett :) Er dessverre ikke så mange tilbud her vi bor. Jeg har tenkt tanken mange ganger på å gi beskjed til dem, men de er så sure og useriøse at det vil bare bli krangel og konflikt av det (du ser vel det av mailene, at de ikke er de hyggeligste knivene i skuffa? hehe).

Da lider jeg heller i taushet frem til balletten starter...

Skrevet

Herregud da... En ting om turn er livet hans, men han kan da ikke forvente at man skal slippe alt man har i hendene med noen timers varsel, og i så fall sender man da en sms! Nei, oppvask!

Skrevet

Jeg skal høre rundt med de andre foreldrene, om hva de synes. Jeg har overhørt et par samtaler hvor andre foreldre snakker om de sure mailene, så jeg er vel ikke alene om å reagere på tonen som blir brukt og tidsfristene de gir.

Skrevet

Her er det slik at vi som foreldre må følge med på hjemmesiden til turnforeningen og sjekke opp tider for treninger, foreldremøter, samlinger ol. Så kan det hende at det kommer en påminnelsesmail samme dag. Slik har det vært i de tre turnforeningene vi har vært i.

Så før du lar irritasjonen få utløp på ordentelig, er du sikker på at ikke det er slik hos dere også? Og at det er du som har forsømt deg litt også?

Skrevet

De har ikke gitt beskjed om noe nettside og jeg finner dem heller ikke ved å google. Så jeg vet ikke jeg?

Skrevet

Tror nok ikke det er turn generellt men denne mannen spesiellt. Syntes du bør skrive en mail tilbake om at du vil ha beskjed i bedre tid, slik at du kan planlegge.

Skrevet

Ble ikke noe klokere av linken lenger oppe her. Må vel ta å høre med dem om de kan gi beskjed noen dager i forkant. De kan ikke regne med at alle stiller på noen timers varsel, og de bør hvertfall ikke sende ut sure mailer etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...