Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jeg er gravid og da får man vel kanskje litt rare tanker. Men den siste tiden ser jeg utolig mange mennesker med downs syndrom og psykisk utviklingshemmede. Og det er veldig mange jeg har sett. Er ikke spesielt opptatt av om barnet mitt er frisk heller tror jeg. Men jeg har fått det for meg at dette er en måte jeg skal få beskjed om at barnet mitt ikke er helt friskt. Det er så slitsomt. Jeg kan gå i byen og tenke at nei, dette er bare tull, det går jo ikke an. 2 min etterpå kommer en gruppe utviklingshemmede som er ute på tur... Vel.... andre som har slike forestillinger?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 :-) Det er nok ikke noe tegn, men underbevisstheten din som er på vakt. Ubevisst er du nok redd for å få et barn som ikke er friskt, og nettopp pga det ser du fler syke/funksjonshemmede enn før. De har vært der før også, du har bare ikke vært så opptatt av det. Når jeg gikk gravid drømte jeg nesten hver natt at mannen min var utro. Han var jo selvsagt ikke det, men underbevisstheten min var så redd for at det skulle skje, derfor de ekle drømmene. Lykke til med fødsel og resten av svangerskapet:-) Det vil helst gå bra.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg var veldig bekymret for at det skulle være noe, var på utallige ultralyder, der alt så fint ut. Har skjønt nå i ettertid at jeg hadde nok en følelse på at det var noe. Og, han ble født, viste det seg at han hadde Downs. Kjip start, men går fint nå, heldigvis Han fyller 1 år neste måned, og er verdens skjønneste ;D Men tror ikke du skal bekymre deg. Det er jo aånn at når man er gravid, så ser man gravide over alt, og hvis man tenker mye på downs o.l. vil man se de og over alt. Lykke til
Gjest Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde det også slik, men fikk friskt barn. Er nok ikke noen sammenheng her. Noen ser seg om og blir bekymret, noen gjør det ikke. Noen får syke barn, og noen gjør det ikke. Disse gruppene overlapper hverandre på alle måter. Ikke bekymre deg! Har du forresten lagt merke til at det er så mange andre som er gravide også nå når du er det? Og hvis du kjøper Toyota kan du sverge på at det popper opp Toyotaer rundt deg som paddehatter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå