Gå til innhold

Da har jeg blitt tobarnsmor og slutter å henge på BIM :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det så deilig om dagen og koser meg med lillegutten som skal hete Viljar. Min forrje hadde kolikk og sov aldri og for første gang får jeg også oppleve at det er kos å ha baby. Han sovner i armene mine etter mat og jeg bare nyter synes. Min stakkars datter hadde bare vondt i magen og sovnet stort sett aldri i armene mine eller noen andre steder for den saks skyld.

Det striregner ute og vi sitter bare inne og koooooser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da :)

Gtarulerer så mye med gutten :)

Skrevet

Ja, i en slik situasjon forstår jeg godt at det er gutten som får førsteprioritet og at BIM kommer langt, langt ned på lista.

Gratulerer med nedkomsten!

Skrevet

Å, det var koselig!! Gratulerer med minstemann! Godt å høre at han har det bra og at du kan nyte barseltiden!!

Skrevet

Gratulerer med gutten! koselig med baby;)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:) Viljar var et fint navn ;o)

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! Kos dere :-) og nyt alle øyeblikkene, plutselig er de små blitt store!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutten din. Så godt å høre at alt har gått bra:)

Kommer du til å henge mer her da?? hehe;)

Stor kos dagene da med lillegutten din. Er en deilig tid!! Nyt den i fulle drag!!

Skrevet

Gratulerer med gutten :) Nyt tiden for den går så altfor fort, kanskje spesielt med nr 2..

Skrevet

Gratulerer så mykje med vesle Viljar! Vi hadde og ein uroleg førstebaby, så eg blei heilt bortskjemt då lille var sovebaby. Nyt det å sitte med sovande baby i armane, dei blir store så alt for fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...