meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Bruker de lang tid på å sende varer? Er de seriøse?
Collette Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 De er seriøse. Jeg kjenner dem som driver den butikken.
barbalib har to fine gutter Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Ja, jeg har handlet derfra. De er raske og seriøse, jeg er veldig fornøyd. Skal straks handle der igjen.
Suikerklontje Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg bestilte derfra en søndagskveld, fikk mail med sporingsnummer fredagen etter, pakken hentet jeg på posten tirsdagen etter det igjen. Ikke den raskeste leveringen, jeg er slik at jeg helst skulle hatt pakken i går når jeg bestiller noe. ;o) Servicen var god, varene var godt pakket inn i plast, fikk hyggelig hilsen på lapp inni pakken, og ergoselen jeg kjøpte er helt perfekt til begge barna mine. ) Totalt sett veldig fornøyd. )
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 takk for svar alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå