heiamagen Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hm, babyen var bestilt i går så hvorfor kommer den ikke? Begynner å bli litt rastsløs kjenner jeg. Vi trodde hun skulle komme for 3 uker siden, da var vi på Ullevål for å bli satt i gang. Til vår store glede hadde hun vokst som bare det så jeg fikk fortsette å ruge. Nå er hun estimert til 3500 g og er slettes ikke liten lenger, men jeg har dermed vært klar i over 3 uker... men når det skjer: Har lovet Heidi å vinke, -fra barselavdelingen på Ullevål ser man inn vinduene på prematuravdelingen, hvis ikke ser jeg henne kanskje på hotellet. Hadde jo vært fint å slippe barsel på Ullevål denne gangen,- minnes vel ikke oppholdet der med glede må jeg innrømme, kunne nesten like gjerne sittet på en benk på Oslo S...litt slemt sagt men litt sant også. Nå skal jeg benke meg på terrassen med dagens aviser, en tekopp og kanskje lage en digital fotobok. Ha en flotters dag til dere også!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 ÅÅÅ spennende!! Skjønner godt at du er klar til å bli ferdig nå ja, spesielt siden du skulle bli satt igang for 3 uker siden! Her så er det 2 mnd igjen til termin, er en smule lei av å gå sykemeldt, men koser meg masse med magen om dagen :-) Masse lykke til og hold oss oppdaterte! Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Vi får håpe det skjer noe snart, men det er vel sånn at jo mer man venter jo mer venting blir det ;-) Jeg driver og kikker etter deg hver dag, men nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har sett deg enda. Jeg er jo helt enig ang. barsel på Ullevål, selv om jeg fødte i ambulansen så fødte jeg på papiret på Ullevål og måtte ha utreisesamtale med en jordmor der. For et nek, jeg ble helt oppgitt og vi krangla nesten litt, hun var så dum atte. Men det er jo fordelen, vi har gjort dette før og de kan bare prøve å herse med oss nå! ;-) Masse lykke til, skal fortsette å se etter deg og håpe at det snart skjer noe :-)
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Åååååå masse lykke til! Heier på at frøkna kommer når hun er bestemt på det selv! Gleder meg til å høre om navn, vekt og fødsel igjen.. Blir jo bare mer og mer verpesyk selv av alle dere som går å ruger og duller med de små dere har.. TIPS for å overtale gubben taes i mot med takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå