admin1 Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Eller for å si det på en annen måte, sikkerheten her på huset er ikke allverden. Noen som har noe de vil bli kvitt? Dumme utsagn i stupfylla?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg kunne tenke meg å moderere bort en tenåring og hans barnslige bror, samt noen kilo på midten.
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Jeg vil gjerne moderere bort naboen og hennes ville oppstandelse over at alle er ikke lik henne... ... eller bør jeg la hekken vokse?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Hekker er genialt. Dersom du har naboer du ikke liker, amerikansk hagtorn. Torner som punkterer fotballer av lær.
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Hekker er smart ja men ikke helt passende som en kopi av Berlinmuren rundt hele huset. Dama er hakke, steike gal! Kan jeg plante amerikansk hagtorn utenfor døren hennes? Eller en Tornerosehekk....
Gjest sug lut Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Nå kan jeg beklageligvis ikke lenger tilby modereringstjeneste, men jeg kan jo bare fjerne henne, om du ønsker det?
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Om du fjerner henne skal du få begge armene mine og litt til...
Gjest Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Kan jeg moderere meg tilbake til faste bryster, flat mage og sprettrumpe?
Dronningen! Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Det skal jeg på lørdagen, push-up på brystene, hold inn på magen og skulderputer på fua! Søndag er jeg tilbake i vanlige former:o)
Gjest sug lut Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Deltidsmoderering, med andre ord. Er rompa di halling?
Gjest sug lut Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Bare gi meg et par uker til neste pms, så ordner vi det. Og armer trenger jeg, de jeg har har betennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå