Gå til innhold

Vektproblem.. Eller luksusproblem som mange sier:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å stoppe vektnedgangen. Har de siste 5 mnd gått ned fra 76kg til 62kg, og enda går det nedover. Det er slitsomt for jeg har ingen ønsker om å gå mer ned i vekt, det er dyrt for buksene blir for store etter svært kort tid. Jeg spiser som jeg alltid har gjort, beveger meg mye fordi vi ikke har bil og bor sentralt. Jeg burde begynt å trene, da litt muskelmasse hadde gjort godt for meg men jeg orker ikke. Er konstant trøtt, verker som besatt i nedre del av rygg og i hofteleddene. Kjenner jeg begynner å bli sliten nå:-(

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut et sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at du går ned i vekt da, amming, stoffskifteproblemer, sykdom? Har du vært hos lege?

Min mamma raste ned i vekt da hun hadde en tøff periode i livet, hun fikk anbefalt å kjøpe disse styrkedrikkene de har på apoteket. Ser ut som små juicebokser og inneholder energidrikk med kalorier og masse næringstoffer. Kanskje noe for deg?

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor det skjer, hverken ammer eller er syk på noen måte. Psykisk har jeg det helt greit, det er kroppen som er sliten. Jeg har vurdert å gå til legen på ny og eventuelt bli sendt videre derfra til f.eks en ernæringsekspert eller noe. For det kan jo være noe jeg spiser feil. Eller om det er hormonelt eller noe.

Skrevet

Jeg hadde nok godt lege igjen for å sjekke dette uansett om du ikke føler deg syk.

Uforklarlig vektnedgang bør alltid sjekkes og det MÅ jo være en grunn til at det plutselig skjer.

Skrevet

cøliaki? ei venninne av meg raste ned i vekt. hun tok ikke til seg noe næring. så hun så helt skrapt ut.

hun fant ikke ut av det før hun var 25 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...