Espoir Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Noen som vet? Jge prøver å skrive RT og så brukernavnet og det den andre har twitret, men da kommer ikke den andres brukernavn opp i blå, klikkbar farge, men bare som en del av min twitretekst (hvis dere skjønne rhva jeg mener). HVordan gjøre det riktig?
frk Nilsen Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Hvis du kopierer det som skal retwitres tror jeg du får opp blå klikkbar farge. Så tar du bare å fjerner det du ikke skal bruke. Husk å sett RT før teksten din
frk Nilsen Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Husk å ta med brukernavnet når du kopierer
Espoir Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Hm, ja jeg tror det er sånn jeg har gjort det. Man kopierer bare hele den andre twit, med brukernavn og alt, san, og limer det inn i emiott eget kommentafelt og setter RT foran den andres brukernavn. Kanskje jeg har gjort noe reil med mellomrom. RT skal vel stå HELT oppi den andre brukernavn, uten space mellom?
frk Nilsen Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 RT skal stå helt oppi ja Er ikke så veldig bevandret i Twitterverden selv, men håper det var til hjelp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå