Gå til innhold

Hjelp ang i.d bareMinerals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk "startpakken" i går, men dvd'en virker ikke.

Trenger oppskriften på hvordan jeg skal gjøre dette, steg for steg!

På forhånd tuuuusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også startpakken i går MED dvd..skal vi se her :)

først så skal man slå litt av det lyseste fundation pudderet i lokket og bruke den største kosten. du skal sirkulere børsten i pudderet noen runder, før du slår børsten mot lokket så overflødig pudder faller ned i lokket igjen. kost lett over ansiktet.

så skal man bruke den litt mindre børsten (hvis du ønsker litt mer effekt) og gjøre akkurat det samme med den.

børst kosten lett over ansiktet, overalt hvor du vil ha det.

(herregud så vansklig å skrive alt sammen, enklere å se det hehe)

så kan du velge om du ønsker å bruke det litt mørkere pudderet på samme måten, eller om du er fornøyd. (jeg brukte begge i dag morres)

du kan også bruke fundation som consealer. da bruker du den minste kosten som var med i pakken.

jeg bestilte en egen consealer, så jeg bruker heller den. den het vel bisqe tror jeg..eller noe i den duren.

sååå skal du ta den som heter face color eller hva det var. den som følgte med i min startpakke het warmth.

den skal det bare være bittelitte grann av i lokket. minimalt. det er veldig viktig. bruk den største kosten og dra den lett rundt ansiktet, og kanskje litt i T sonen.

etter alt dette er det vel mineral veil som skal på. en runde med stor kost og en runde med litt mindre kost.

troooor jeg har fått med meg alt nå.(og som sagt fikk jeg dette i posten i går, så kan hende jeg har bomma litt på rekkefølgen)

Lykke til!

Kanskje du kan finne dvden på youtube.. DET tenkte jeg på nå hehe :)

Skrevet

Hei, min DVD funket ikke heller. Mannen min tok og kopierte filene på dvd'en og da kunne jeg starte filene direkte fra min egen pc etterpå. Da funket det. Hvis du skjønte hva jeg mente, kan du jo prøve det samme. Ellers er det vel som miss_chica sier bortsett fra at du kan bruke den minste kosten først med et pudder som consealer, og så gå over med det lyse pudderet etterpå. Men det er vel bare å prøve seg frem. Jeg har prøvd for første gang i dag, men tok kanskje litt lite på for jeg synes ikke det ble så veldig stor forskjell. Men øvelse vettu..

Skrevet

Lurer forresten på hvor lang tid det tar før jeg får tilbake tollen jeg betalte. De skulle refund til meg har jeg fått beskjed om hvis jeg sendte kopi av kvitteringen på at jeg hadde hentet pakken på posten. Noen som vet ca hvor lang tid det tar?

Skrevet

er det ikke innen to uker?

jeg mener det er noe sånt.

jeg prøvde aldri min dvd i dvd spilleren jeg, satt den i cdrom en på pcen. der starta den med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...