Gå til innhold

Dere som har/har hatt simo kombi....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en brukt simo kombi til jenta mi som hun skal ha som sovevogn i bhg. Nybabyen skal ha den andre vogna. Synes simoen er stoooooor noe som passer bra når jenta mi er 1.5 år å skal ligge der med vinterpose til vinteren. Men den fjæringen på simoen... Himmel å hav, det er jo som en vuggende båt...? Sikkert bare uvant for meg, er vant til emmaljunga!=) Er jo bra med fjæring men synes nesten den er litt overdrevent. Når hun ligger i sportsdelen så er det nesten så hun heller en anelse bakover, for fjæringen gir sånn etter. Hva synes dere andre? Noen som vet om d går an å stramme fjæringen litt?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har nettop kjøpt Simo kombi, og som deg hadde jeg først Emmaljunga. Syntes først den gynget noe forferdelig, men er nå blitt vant til den og syns den er herlig :)

Og poden sovnet veldig fort i den :)

Hvis du syns hun heller litt bakover kan du jo prøve å legge en pute under hodet hennes? Bare et tips :)

Men jeg aner ikke om det går å stramme fjæringen, men kanskje noen andre vet :)

Skrevet

Er bare sånn de er;) Men du blir nok vandt til det!

Når det gjelder at de ligger med hodet ned så stemmer det- de gjør faktisk det! Jeg snakket med en som driver en barneutstyrsbutikk her i byen og han bekreftet nemlig det. Jeg legger en liten babypute i vognen bare så de slipper å ligge i nedoverbakke;)

Ellers er jo simovognene en drøm som barnehagevogn/sovevogn!

Tror nok ikke du kan stramme fjæringene, men er nok bare en vanesak.

Emmaljunga er jo heeelt stiv i forhold! Skulle vært en mellomting syns jeg;)

Skrevet

De vugger ganske bra ja...he he...men snuppa her elsker det. Vi er veldig fornøyd bortsett fra en ting. Herregud den veier jo 1 tonn!!! Både far og mor i huset vår vondt i ryggene sine he he :) og vi er normale mennesker men normal fysikk :o) Vi er kjøpt en billig, lett vogn som vi har i bilen....men tenker det blir bedre når vi slutter å bruke bagen for den veier jo litt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...