Gå til innhold

Kan dere hjelpe med å rangere noen navn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda, men synes at disse navnene er kjempefine. Hva synes dere? Kan dere hjelpe meg å rangere?

Isabella

Annabella

Adelyn

Madeleine

Tusen takk! :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annabella

Isabella

Skrevet

Annabella

Madeleine

Isabella

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Adelyn var spesielt og kjempevakkert:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det er ikke sikkert det har skjedd her, men jeg ser så ofte på navndebatter at folk skyr unna litt ukjente og spesielle navn. Jeg tror folk ikke klarer å se at slike navn er vakre..(bare la merke til at alle som har svart her, kun rangerer de kjente navnene) :-)

Skrevet

Jeg rangerte egentlig bare de navnene jeg syntes var fine. Det var ikke det at Adelyn er ukjent, jeg bare syntes ikke det var fint... Og Madeleine er alt for sukkersøtt for meg...

(hilsen en med en skikkelig "ukjent" navn selv ;)

Skrevet

åååh må si jeg likte Adelyn best... så Isabella :-) jenten min skulle egentlig ha Isabella som mellomnavn men det har blitt forandret fordi fornavnet har blitt forandret. hehe... ikke lett å bestemme seg. Sliter med å finne mellomnavn som passer med fornavnet nå da. liker navn som er pene både på norsk og engelsk... jeg er irsk så for meg er det viktig at familien min kan uttale navnet på barna mine:-)

Skrevet

p.s syns alle navnene var nydelige:-) fin liste!

Skrevet

Isabella

Madeleine

Annabella

Adelyn

Jeg har hørt kyr som heter Adelin, så derfor det er på sisteplass hos meg;)

Isabella er helt klart det nydeligste:)

Skrevet

Jeg synes Adelyn var finest, så Madeleine, så Annabella og da blir Isabella sist. Et annet navn som ligner på de ovennevnte er Adelheid. Jordmoren min heter dette og jeg synes det er så fint!

Skrevet

Isabella

Madeleine

Adelyn

Annabella

Skulle egentlig ha Isabella selv og syns det er søtt, men vi har ombestemt oss og funnet et annet vi liker bedre. Madeleine var veldig oppe til diskusjon da vi skulle ha nr. 1 og syns det er pent(ble ikke det navnet da). Adelyn har jeg ikke hørt før men syns det var spennende og uvanlig. Annabella syns jeg blir for tungt(det var også hovedgrunnen til at vi droppet Isabella).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...