Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Blei litt inspirert av vedstablingsinnlegget! Jeg nekter å hente ved i skjulet for jeg er livredd for edderkopper, og etter at jeg har sett maaaaange edderkopper der så nekter jeg å sette mine bein der inne! Det fører såklart til at det er bare mannen min som henter ved her i huset, er jeg ei kravstor bitch av den grunn? Jeg synes ikke det, og mannen min klager heller ikke! Å være i et forhold og bo sammen betyr å hjelpe hverandre, ta oppgaver en andre ikke klarer eller takler uten å klage over det til evig tid! Jeg gjør ting mannen min ikke orker eller klarer av div grunner. Og når man er gravid, som tross alt ikke er så lenge i det store forholdet, så synes jeg at mennene kan legge litt til rette for kona, tenker da på hun som stabla ved i dag og fikk vond rygg! Hun henter i det minste ved hun, det gjør ikke jeg Mener dere at jeg bare MÅ se frykten i øynene og hente ved med hjertet i halsen når det egentlig ikke er nødvendig siden mannen min kan ha den oppgava?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Enig med deg:) Er livredd for edderkopper selv, og ville aldri gått inn i et vedskjul der det var mange av dem. Her i huset er gubben edderkopp-fanger. Ser jeg en edderkopp, roper jeg, og han må komme umiddelbart uansett hva han holder på med. Edderkoppen må også trekkes ned i do før jeg er fornøyd, så hvis dette skjer i "feil" etasje, må han løpe opp og ned et par ganger. Jeg må da også være forferdelig kravstor? Stakkars mann:) P.S. Jeg sier alltid tusen takk, gjerne med et kyss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå