Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 en jente!! Det var det vi trodde og det var det jm trodde,men ingen var 100% sikker. Selv for at jeg var på UL to ganger på sykehuset-1.gang var jeg bare 15 uker på vei,så jeg måtte inn når jeg var 18 uker. Men hver gang var det vanskelig å se kjønnet ordentlig. Men i går-på kontrollen,så ville gynekologen min se litt på den lille. Han skulle visst sjekke vekt og lengde og slikt. Men da-midt under UL`en spør han meg om vi visste kjønnet. Som jeg sa-vi tror,men vet ikke. Så han kunne vise meg eggestokkene og konstantere at det klart var en jente!! Jeg er så glad. Ville selvfølgelig vært det om det var en gutt også,men det var så gøy å få vite at det er en jente. Nå kan jeg hvertfall glemme Plumbo-testen! Så nå trenger jeg noen meninger-hvilket navn syns dere her inne er finest av Mia og Amilia?? Klemmer fra meg.
Mimmi84 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 helt klart amilia. mer et helt navn synes jeg mer personlig. ,
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Så gøy å endelig få et sikkert svar Vi har enda ingen idè om hvilket kjønn som gjemmer seg i magen. Det eneste vi har å gå etter er legens mening "dette er en sjenert unge, så det er nok ei jente"......... Synes det er et teit svar! Meen nå skal jeg på en siste ul i midten av september, å håper å få vite kjønnet med sikkerhet (vil jo shoppe inn litt fargete klær snart ) Synes Amilia var et nydelig navn Men det er det jo dere som bestemmer til slutt
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Hehe..for et svar fra legen. Litt som jm sa på andre UL-"det er i hvertfall ikke no som stikker ut her..". Hehe..morsomt. Håper dere får svar på neste UL,da. Amilia er kjempe fint. Og nå er dere jo 2 stk som har svart og begge sier det samme navnet...stro sjanse for at det blir Amilia. Dessuten kan Mathias si det. Har nevnt det for han også-han skal jo bli storebror og greier! Er så gøy. En annen ting-Mathias og Mia høres litt for like ut. De navnene sammen høres ut som navnene på to tegneseriefigurer..hehe.. Uff. Nei-det blir nok Amilia. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå