Gå til innhold

Hva er det rareste du har hørt noen være redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av et innlegg på anonymforumet om ei som var redd for orkidéer:-)

Jeg har ei venninne som er hysterisk livredd maur. Veldig kjedelig når det er så mange av dem liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd for saksedyr.

Edderkopper, slanger og alt annet rask er ikke så farlig, men saksedyr er så forferdelig ekle, nasty dyr!

Skrevet

Billy Bob Thornton er redd for antikke møbler.. Synes det er litt rart=)

Ellers har jeg ei veninne som er livredd sorte snegler.

Skrevet

mamman min er livredd for å kjøre rulletrapp.. det syns jeg er litt rart.. :)

Skrevet

Glemte å si at moren min ikke klarer å se på forfalne hus og bondegårder. Hun mener det er noe spøkelsesaktig med det.

Skrevet

Har en kamerat som er livredd gummistrikk ;) Voksen mann med barn o gdet hele. Hihi.. han er litt morsom ;)

Skrevet

Mannen min er redd sommerfugler.

-det syns ej e rart. for han kjøre stor lestebil og er "tøff". hahaha :P

Skrevet

vet om en kar som har dorullskrekk. ikke i den forstand at han ikke kan bruke det men han kan ikke kjøpe det selv i butikken. og man må for all del ikke nevne at man trenger dorull dersom man er i butikken med han. da går han. totalt skrekk for at noen skal vite hva han gjør med den dorullen.

hans værste skrekk er disse storpakkene man av og til får kjøpt på tilbud.

Skrevet

En venninne fortalte om typen til en annen venninne av henne..Han var redd knapper!Alle slags knapper,hadde vært det siden han var liten visst.Hadde blitt helt hysterisk om moren prøvde å få på han noe med knapper...

Om det er sant,vet jeg ikke,og kan egentlig ikke tro det.Men hun insisterte på at det var sant..

Skrevet

kiwipepper: Ikkje mobb søstera mi ;-D

Orkidéangst er nok på toppen av rare-ting-å-vere-redd-for-lista mi så langt, men det fins sikkert dei som er enno snodigare :o)

Skrevet

Haha,sånn var eksen til en venninne også.Han nektet plent å kjøpe dopapir,for da kom jo sef de i butikken til å tenke at han skulle hjem å runke:p

Har en annen venninne,hun kjøper ikke dopapir og avis samtidig,for da er hun redd for at de tenker at hun skal hjem og lese mens hun sitter på do:-)Hun vet det er tullete å tenke slik,hun klarer bare ikke å la vær.

Skrevet

Søsteren min er LIVREDD marihøner. Jeg mener, dødsredd. Begynner å grine og sånn...

Skrevet

tær. Hvordan kan man være redd for tær??

Skrevet

Tær er ekkelt!!!!!!!!! :( Men ikke søte babytær ;) Klarer ikke større barn og voksne tær.. Er en kamp hver gang jeg må klippe mine egene... Usj!!

Skrevet

Jeg har en venninne som er kjempe redd for romvesner, aliens.

Jeg er selv livredd maur, er veldig mange som er det. Tenk deg at det kryper maur oppover beinet ditt, du får vel litt panikk da?

Skrevet

Jeg er redd fløyel og velur stoffer.Grøss....

Skrevet

mamman min er oxo redd for knapper, spesiellt glatte knapper i lyse farger.

men det morsomste jeg har hørt er kameraten min som var redd for halve brødskiver når han var liten :D

Skrevet

En kompis av oss er redd for panter og blomster :) Han nekter å ha noe in hus og grøsser når han ser en stor plante, haha :)

Kona til pappa er livredd tuneller, rulletrapper/bånd, tettpakkede busser og ukjent mat. Men hun er ganske rar generelt da ;)

Lillemor er redd for skjæra.

Skrevet

Bæ bæ det rosa lam:)..kanskje jeg kjenner denne mannen med knappeangst.

Mannen til venninnen min er nemlig kjemperedd knapper og det er en ekte frykt! Om vi har på oss plagg med knapper så holder han konstant øyekontakt, ser ikke ned på plagget.

Han tør ikke ta på knappene og har store problemer med å kle på barnet, bruker gjerne en klut eller innsiden av genseren sin for å ta på knappene. Verste sort er disse store runde med fire hull i.

Må vere utrolig fortvilende med sånn frykt vil jeg tro.

Skrevet

Hva slags bukser bruker han om han er redd knapper da? :)

Skrevet

Redsel for å kaste opp? Noen som har hørt det før?

Det er ikke uvanlig, faktisk, og det er et ord for det. Det finnes ord for veldig mange frykter, noen virker helt usannsynlige. Jeg så et innslag om det på et nyhetsprogram for en stund siden. Det eneste jeg husker akkurat nå er angst for å bli skallet, men det er jo egentlig ikke så rart.

Andre frykter (som hadde medisinske betegnelser) var like merkelige som skrekk for orkidéer.

Skrevet

En jeg kjenner var redd for bjørkestammer da han var liten, men det ga seg heldigvis.

Skrevet

MammaenTilLukas09,

jeg har sett han stort sett i dongeri. Han tar nok ikke i knappen når han tar buksen på seg:-) har alltid skjorte utenpå buksen så da slipper han å se den også. hehe. Huff, fælt å le da, men denne frykten er ganske sær!

Skrevet

Ja! Jeg er LIVREDD for å kaste opp! Da jeg gikk gravid var jeg superkvalm til uke 16, men jeg gjorde alt i min makt til ikke å kaste opp. Lå på badegulvet heeelt stille i 2 timer en gang etter jeg hadde spist pannekaker. Nektet å kaste opp.

Under fødselen også, kjente at jeg begynte å få så vonde rier at jeg kom til å spy, bestilte epidural med en gang =P Kunne kanskje klart meg uten =P

Men er også redd for edderkopper, møll, spøkelser, trapper.

Må forklare trapper føler jeg, er mørkeredd også, og er så redd for at det skal stå noen på toppen av trappa når jeg kommer opp, eller på bunnen. Eller at noe skal ta tak i foten min når jeg går oppover.

Er også husredd =P

Skrevet

He he. Jeg er kjempe redd ballonger! HATER ballonger. Stakkars jr kommer nok aldri til å få barnebursdag med ballonger... Dvs. heliumballonger kan han få, men ikke disse skumle, ekle vanlige ballongene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...