Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 .. på restaurant i morgen rundt klokken syv, sitte og drikke dette glasset sammen med vann hele kvelden og amme klokken elleve-halvtolv? Det sies jo tre timer etter en enhet alkohol, men hvordan er det når man drikker denne enheten over mange timer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg hadde gjort det:-) Tror ikke det skal være noe farlig:-) alkoholen forsvinner ganske raskt. men hadde du drukket 3 glass f.eks så blir det en annen sak.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 hvor godt er det å drikke det glasset over lang tid da? Blir vel ganske varmt og kjipt etterhvert spør du meg... Jeg hadde ikke gjort det, heller kost meg med det over normal tid og drukket vann etter det...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Godt poeng Drikker det nok i relativt normalt tempo, men det er første gang jeg skal drikke alkohol etter fødselen, så jeg bør drikke det sakte uansett. Barnet skal være hos mormoren, og hun er 8,5 mnd så hun er ikke avhengig av amming med tanke på næring. Det er bare det at hun ikke får sove uten at jeg ammer henne i søvn, jeg må derfor være beredt til å kaste meg i en taxi dersom min mor ikke får henne til å sovne. Vi har øvd i dag, og nå klokken kvart over elleve måtte jeg ta over, men da holdt det med å synge henne i søvn mens jeg koste med håret hennes. Kan likevel ikke sjanse på det når jeg har drukket. Syns liksom bare at det hadde vært innmari greit å kunne slappe av en kveld sammen med venner. HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Syns også det er ok. Drikker du rødvin, så gjør det ikke noe om du nipper til glasset utover kvelden.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Ifølge min helsesøster kan man drikke et glass vin og så amme umiddelbart. Etter to enheter skal man vente tre timer. Har bare drukket 1/3 glass vin selv siden fødsel, for da føler jeg meg faktisk pussa. Men godt er det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå