Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Skal jeg sende med lillebroren på 3år med pappan til danmark i morgen? Han skal kjøre lastebil, bare jobbsammenheng, levere container der og ta med en fra danmark. Storebror skal på trening i morgen og det er ikke mulig å ha med lillebror dit. Fordi han må da holdes i ro, og det er ikke lett for en 3åring så seint på dagen. Det er første treninga til storebror. Skal jeg la lillebror reise så langt? Blir lenge for han å sitte i bil, de skal stoppe underveis, også på båten får han jo løpt fra seg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hva med barnevakt? Men du vil heller sende 3-åringen til Danmark enn å holde han i ro på treningen en liten stund? It`s your choice
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Har ikke stort nettverk her. Der ga du meg noe å tenke over ja. Det er bare det at lillebror vil også være med å trene, det er turn det er snakk om. Og i barnehagen dems så bruker de jo de turn apparatene ofte. Og da vil jo selvfølgelig lillebror være med å hoppe han å.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 La ham bli med pappaen sin! Han vil kose seg kjempemye, det blir stas! Ok, nå vet jeg jo ikke hvor langt det faktisk er, men tviler sterkt på at det er snakk om en tur fra Finnmark...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 BARNEVAKT! Storebror skal da ikke trene i timevis? Tur til Danmark=timevis.. Du skal vel ikke trene ungen selv? Eller skal han trene sjakk eller noe annet der man må ha det helt musestille. Hvis ikke går det sikkert bra å ha med seg den minste. Tenker den største knapt legger merke til at lillebror er i farvannet.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Jeg skjønner hva du mener, vi har også en 3-åring i hus med et søsken som går på turn. Lille vil SÅ gjerne være med, han løper, skriker og herjer. Om jeg holder han fast så skriker han enda mer og forstyrrer alle sammen. Hilsen hun som sier at lillebror bør få være med pappa på jobb (ikke pga turnen, men pga kosen far og sønn vil ha)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Det står i skrivet at søsken må holdes i ro. Ja det er det jeg også tenker at han synes jo det er stas og har mast lenge om å få bli med, nei de kjører fra oslo, så er ikke fra finnmark da.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Du kjenner ungen din best selv. Jeg hadde ikke sendt min 3 åring på en sånn tur. Hadde ikke tatt han med selv engang, uten at det var ferietur med familien. Men hvis du har en grei og rolig krabat, hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Båt fra Oslo eller Malmø? Uansett, det er ikke så langt. Eldste var med pappaen sin i lastebil da hun var litt over 3 år. De kjørte fra Bergen til Gøteborg og tilbake igjen. Hun koste seg så mye, far koste seg med henne i bilen og nå er hun snart 7 år og snakket fortsatt om turen. For det var stas, nemlig! Og jeg ser da ikke helt problemet, hva med bilferier? Da kjører man også ganske langt (vanligvis lengre enn fra Oslo til Danmark!), og man er faktisk tryggere i en lastebil...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Hvorfor hadde du ikke sendt far og sønn på tur i lastebilen fra Oslo til Danmark?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 La lillebror være med pappa. Det er SÅ kos å få være med:) Jeg var med min far mye på turer. Han har vært yrkessjåfør hele sitt liv. Og for ca 35 år siden var en tur fra sogn og fjordane til f eks Brummundal lang. Veeeeldig lang. Men jeg husker kun kosen. Og jeg var rundt den alderen der da jeg begynte å være med:) Og nisten smakte himmelsk i lastebilen. Så kos, og så gode minner.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #12 Skrevet 3. september 2009 Han fikk være med! Og han koser seg utrolig, har fått bilder av guttungen der han står å gjeiper til kamera og pappa skriver: vi skal kjøre super speed. Ædda bædda liksom hehehe... Storebror tok det jammen fint å, ble ikke missunnelig, han gleder seg så til treningen og har fått se det han vil på tv uten forstyrrelser fra lillebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå