satser & vesla Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei. Jeg var plaget med kvalme i 1. trimeste, hadde det topp i 2. trimeste og nå på 3. trimeste er kvalmen kommet tilbake. Er det flere som opplever det samme? Jeg er så redd for å få i meg for lite mat og spiser så mye jeg kan på dagtid når jeg er i fin form, kvalmen kommer om kvelden når jeg er sliten og har vondt i bekkenet. Jeg får kvalmebølge, tåler knapt lukt (røyk, parfyme, gammel svette, etc). Er nett blitt 50% sykmeldt, håper det vil hjelpe :-) Er nemlig blitt så asosialt på kveldstid.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei. Jeg kan ikke si at jeg har vært plaget med kvalme i dette eller forrige sv.skap. Men har opplevd begge gangene å være kvalm etter frokosten i en drøy uke når jeg har vært ca 12 uker på vei. Er nå 30+5 og har opplevd flere kvelder å få sånn påkastet kvalme. Helt ut av det blå,liksom. Sist jeg var kvalm var altså i 1.tri. Har hørt mange som plages av kvalme jevnt gjennom hele sv.skapet. Så jeg skal ikke klage! Men det er veldig ekkelt når det kommer sånn plutselig. Hadde det her for 2 kvelder siden. Lå på brystet til typen og ble plutselig livredd for å kaste opp over hele han! :/ Blææh.. Men hos meg varer ikke den kvalmefølelsen lenge. Kanskje i en 20 min el no. Hva med deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå