Gå til innhold

mage i uke 6??

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å få litt mage i uke 6? føler buksene har blitt strammere asså...hmmm å når jeg står vanlig i profil å ser i speilet så henger magen over buksekanten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler det også sånn, er i uke 6 jeg også.. Har plutselig ingen klær som passer/ er behagelig. Det er direkte ubehagelig med trange klær, føler et veldig press på magen. Hadde det sånn sisst gang også, måtte tidlig ut å kjøpe min første gravidebukse. Hadde alikevel ganske liten mage igjennom hele svangerskapet.

Skrevet

hmmm bra å høre at det er andre også som har det sånn =)hehe...litt redd for at det er tvillinger der inne... men har ingen gravid symptomer da...føler meg ikke gravid i det hele tatt, er bare sinnsykt trøtt og sliten.legen min skulle henvise meg til innvndig ul når jeg er i uke 7 eller 8....vet du om det går an å se noe da?

Skrevet

e normalt å få mage som ikke å få mage tidlig,magen blir oppblåst,og livmoren er i forandring,kan se evnt to foster sekker i uke 7-8,eller bare en....

Skrevet

tusen takk for svar...hmm blir spennende å se da om det er en eller to, for fastlegen min sa at jeg var stor (livmoren han mente) til å bare være 5 uker....

Skrevet

det går fint an å få litt mage, men så tidlig ligger livmoren godt nede bak skambenet, så det er avhengig av litt andre ting...man begynner gjerne å legge på seg litt, mange (deriblant jeg hehe) blir veldig oppblåste (jeg følte at jeg så ut som om jeg var halvveis når jeg var 8 uker på vei!), pluss at musklene i bl.a. mageregionen begynner å bli slappere og løsere pga hormonpåvirkning... så at man kan få mage tidlig er no problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...