Twintipp og himmelblå Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Er jammen meg så mye spesielle rådgivere.. Gah! Noen burde jo veilede ham, og hjelpe ham i timene..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Synes litt synd i han Mohammed også jeg.. Virket ikke som han ble hørt, og hun eldre læreren - virket som hun bare ville legge skylden over på gutten og glemme hele greien.. Han var jo nesten på gråten.. Kjenner typen... læreren altså.. (Nå så jeg bare den samtalen, og ikke hva som førte til den, men likevel er det inntrykket jeg satt igjen med )
Gjest Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Huff... Og all den uroen... Nok et bevis på at disiplin må gjeninnføres for fulle lemmer!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 For en gang skyld skal jeg ta parti til lærerne. Nå må vi som foreldre SKJERPE oss en hel haug!!!!! Lærenee er ikke der for å opdra barna våre men å gi dem nyttig kunnskap. Jeg håper at jeg har lært datteren min hva som er akseptabelt i et klasserom og at vi skal være stille. Og har ikke dette nådd inn til jenta mi så håper jeg da virkelig at læreren tar kontakt med meg slik at vi hjemme kan få ordnet opp i det. Unger nå til dags kan være så frekke og ufordragelige at det er ikke måte på. Og jeg er helt sikker på at MYE av skylden ligger hos foreldrene!!! Inn med god gammeldags disiplin i skolen. Og alle foreldre må lære barna sien hva RESPEKT er!!!!
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Disiplin; altså fremfor alt i hjemmet! Makan til uoppdragne 1.klassinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå