4blir5 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Noen her som har hatt god effekt av stripping FØR termin? I så tilfelle, når ble dere strippet og hvor lenge etter fødte dere?
Mille** Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg ble strippet 4 dager før termin, hadde da 2 cm åpning. Ble satt i gang 5 dager over termin, fødte 6 dager over termin. Strippinga funka dårlig mao. ;o)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 ble strippet dagen før termin, hadde da nesten 3 cm og var nesten helt moden.. fødte 6 dager etter.. ikke noe virkning på meg desverre
De tre gull Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Ved siste fødsel ble jeg strippet fredag 3 okt, vannet gikk 4 okt og fødte 5 okt.. Hadde termin 19 okt. Hadde 1 cm åpning og var litt moden da jeg ble strippet. Med mellomgutten ble jeg strippet titt og ofte siste to ukene før jeg fødte.. Funket ikkje. Fødte to uker på overtid.
Hera Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Ble strippet 19 dager før termin. Da var det litt modent. Deretter ble jeg strippet omtrent hver 4 dag, frem til fødselen ble satt igang 9 dager før termin (den dagen jeg ble satt igang hadde jeg 4 cm åpning da jeg kom inn på sykehuset). Fødte 8 dager før termin.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 jeg hadde termin 21 januar, ble strippet den 9 januar, babyen kom 11.)
Fire småtroll Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg ble strippet i uke 37, var da helt moden og hadde 2-3 cm åpning. Siden barnet var stort og de ikke var helt fornøyd med hjertelyden tok de vannet og jeg gikk i fødsel dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå