Gå til innhold

Dere som har forstørret brystene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før du var tilbake tildeg selv.. Alle aktiviteter o.l?

Hvor vondt var det i begynnelsen? Og hvor mye la du inn? Over eller unde muskelen?

Tar gjerne mot PM..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk lagt inn for litt over 2 år siden.

Det var j.... vondt de første dagene etter.. Men jeg hadde datteren min på 6 år, så det gikk men det var tøft. Anbefaler at du har noen der til å hjelpe deg ihvertfall de første 3 dagene.

Du må være hjemme og ta det med ro i 2 uker, det gjorde jeg. Kunne gjøre nesten alt som vanlig etter de 2 ukene. Noen bevegelser spes der jeg bærte tungt, kjente jeg godt. Men det gjør visst mer vondt når du bruker arm muskelen, når de har satt dem under dem.

Jeg hadde ikke noe valg om hvor de skulle sette det, siden jeg er såpass tynn. Så de la dem under muskelen. Ellers hadde de syntes på utsiden, og det ville jeg ikke. Husker ikke hvor mye jeg la inn, det var lite for jeg ville bare fylle opp brystet.

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar...

Er det noen flere her nå da?? hehe..

Hvor gjorde du det hen?

Skrevet

hei!jeg la inn for noen år siden under muskelen siden jeg har lite underhudsfett å ville unngå den kanten liksom.

var vondt men ikke sånn at jeg lå å vrei meg i senga..var gul å blå men gikk fint..måtte ha hjelp å reise meg da.men tror det er mindre vondt over muskelen! tok d på fornebuklinikken..de har sånn garanti osv er veldig bra der.. jeg lå i senga 3-4dager å var oppe å fungerte normalt etter litt over en uke om jeg ikke husker feil..etter to uker kunne jeg jobbe osv..

jeg fikk en komplikasjon (blødning)-men det ordnet seg,bare lengre tid å heale..

Skrevet

Er Fornebuklinikken jeg vurderer å... De har livstidsgaranti nå i alle fall..

La du inn mye da?? Jeg har ikke noe pupper nå, og ikke noe underhudsfett heller hehe.... Jeg er vel AA nå og håper på en C.. Men veit jo ikke om det er plass da..

Skrevet

jeg la inn 260ml å da var det fullt,ble gul mellom puppene for huden var så strekt!-men det må de se når de åpner opp hvor mye du kan ha!men rundt 260ml er normalt å få inn vil jeg tro! :) du bør dra å konsultasjon åsså prate med de:) når man legger inn under muskelen blir det penest på tynne jenter:) var så deilig å få pupper i "rette" str! hihi:) lykke til!!

Skrevet

Hehe ja skal få bestilt time til konsultasjon... Veit om ett par jenter som ikke har hatt plass under muskelen også.. Får se.. hehe.. Men runde pupper er bedre enn ingen pupper...

Må snakke med sjefen angående ferie først.. hehe.. Får ta ut 2 uker før jul håper jeg.. Eller rett over på nyåret... Jeg har en tung jobb men skal alliere meg med ei jeg jobber med så hu får ta det tunge noen uker.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...