Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Største mi har nå hatt opp til 40 i feber i 2 dager, ho spiser litt og drikker greit. Og så lenge feberen er holdt nede med medisiner så er ho i toppform. Ingenting plager henne virker det som. Har fått beskjed av legen at så lenge ho virker i grei form og drikker bra, spiser noe. Ja da trenger jeg ikke tenke på å gjøre noe annet en å passe på å gi ofte nok febernedsettende. Det har holdt med 3 i døgnet så det er jo greit men jeg kjenner jeg hele tiden er redd feberen skal stige mens ho sover. Jeg sjekker henne jo hver halvtime mens jeg er våken men jeg må jo sove litt også. Jeg syntes at det virkelig er værste tiden å være alenemor på, når man bekymmrer seg og ikke har noen andre til å lene seg på. Ingen andre å diskutere med om man gjør rett eller bare til å dele bekymmringene med. Gleder vil stort sett alle venner og familie dele med en så det er ikke et problem, men når man sitter der med sykt barn så har man bare seg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Skjønner deg godt! Både jeg og mini er ikke helt i form nå, merker også at det å være aleine ikke er så enkelt når mor eller barn er syk! Men, det høres ut som du gjør en storveis jobb med henne nå, god bedring til jenta di!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Dette kjenner jeg godt til. Min eldste har vært et "halsbarn". Mange halsbetennelser, med medfølgende høy feber. 40-41 har ikke vært unormalt. En blir så sliten av slike perioder. Så trøtt, og nesten syk selv. Jeg anbefaler deg faktisk å gi en stikkpille idet du selv legger deg, selv om antall timer ikke helt stemmer overens med bruksanvisningen. Dette gir en roligere natt, og er langt fra noen overdose. Gi den før leggetiden til barnet litt tidligere, og så en når du legger deg. Da får dere begge en litt fredeligere nattesøvn:) God bedring til ungen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå