1gang09 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 åå at det går ann! sitter her med min far og han smatter, og graver seg i munn og lager masse ekle lyder! snufser og driver på!! blææh!! det er frustrende når man sitter her med kynnere, og en baby som virkelig dytter til her og i det hele tatt har en dårlig dag! haff!! hormonbombe! Må gå og legge meg snart trur jeg! hihi...
Kongeørna Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 HA HA! Var på et venteværelse i dag, og ble sittende ved siden av en dame som laget de værste svelgelydene når hun drakk. Fy flate, holdt på å fike koppen ut av hånda hennes, men nøyde meg med å gi henne et skikkelig indignert blikk. Sånn i etterpåklokskapens lys innser jeg at hun ikke kan ha skjønt en dritt av det blikket....
AngryBird Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Urkh... finnes ikke noe værre enn sånne lyder, får helt mark selv på en god dag!!!!! Har den oh, store dagen i dag og irriterer meg over _min egen_ snufsing og tunge pust.... (er litt småforkjøla og snørrete)
1gang09 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 det var fint og høre at det er flere som har det sånn med lyder:) frustrerende og super ekkelt og høre på.. Lyder som kommer i fra munn i det hele tatt er FÆLT!! Og det at man peser som en flodhest selv hjelper ikke så mye på det heller da:-S fysj!
Amia Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Ååååå, fantastisk at det ikke bare er meg! Jeg er ekstremt var på lyder, spesielt fra munnen! Fatter ikke at det er mulig å ikke holde munnen lukket når man tygger/spiser noe. Tyggis smatting er noe av det VERSTE!! Grøsser bare jeg tenker på det ) Har sendt maaaaange onde blikk i min tid! Flytter meg t.o.m hvis det er på bussen
♥2 små gull♥ Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Mannen min skjærer tenner, ikke bare i sovende tilstand som de fleste andre, men også i våken. Når han gjesper, tygger... ja... Det er en av de verste lydene jeg vet, sånn knirking som kommer fra tenna, høres ut som at de er på vei til å knuse! Grusom lyd!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Og KYSSELYDER! Æææh! Jeg satt og så på tv her en dag, og så var det noen som satt igang så heftig, og jeg måtte bare bytte kanal. Ble dødsirritert!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Tyggelyder ja. Grøss! Kjenner jeg får sponk bare jeg hører meg selv tygge=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå