2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei, er på utkikk etter en slik sovepose til å ha i vogna (simo duo), en slik med lammeull oppi..vil ha en slik hvor du kan brette kanten fremme, slik at det blir ull oppe på posen og...helt øverst..hehe, forstår dere hva jeg mener? Vet dere hvor jeg kan få tak i å hva de i tilfelle koster?
Gjest lillemamsi Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 jeg har kjøpt lammeskinnspose på fridas barnebutikk (tror jeg det var) Til 900 kr ! Jeg har også simo duo, og den passer perfekt. De har 3 varianter på nettbutikken, Her er linken : http://www.barnebutikk.no/login.php
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2009 Takk:) Hvilken av dem er det du har? Likte best den hvor du kan brette ned den flippen fremme.. Men utsolgt! Håper de får den inn igjen:D
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg har brukt den fra nøstebarn. Veldig fornøyd. Neste mann får arve den nå...
Gjest lillemamsi Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 jeg har den som har glidelås helt rundt. Så man kan ta av toppen, og kan bruke underdelen til liggeunderlag. Genialt når du skal inn på kjøpesenter f.eks. Bare tar av overdelen og legger den i stelleveska, slipper å ha den hengende på siden. Og det er sånn med kant ja men obs, det er en pose som blir for liten til en 2 åring. Er ment for å passe inn i bagen på vogna. Så den er ikke kjempe lang. Kommer nok inn igjen
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 Okej, da skal jeg ha den posen:) Må bare vente til de får den inn igjen;) Trenger den bare til bagen, for har dunpose til sportsvogna:) Takk for infoen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå