4blir5 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 fødte dere? Og hvor langt var dere kommet i svangerskapet?
*lykkelig mamma* Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 2 dager. Fødte 3 dager før termindato.
Mammsn er klar<3 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Når man sier at slimproppen "gikk", mener man hele proppen da eller? Til meg var d bare litt slim på papiret, og ganske så slimaktig, men kan jeg da si at slimproppen har begynt å gått? ... Har termin idag, så håper dette isåfall tyder på at ting skjer snart!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Fødte samme dag. Eller slimproppen gikk ca kl 05.00 og Lukas var ute kl 00.42 samme kveld.
koala Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Min gikk på fredag (tydelig propp) litt mer slim mandag og tirsdag, termin tirsdag men nå (onsdag) er magen like stor Har lest det er vanlig med fødsel 0-7 dager etter slimproppen går.
Stephanie_ Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 slimproppen gikk 4 dager før lille gutten kom :-) den var slimete og litt blodig... men måtte ringe fødene å bekrefte at det var slimproppen, hehe, hadde ikke peiling. kjente plutselig noe 'ekkelt' i underbuksen mens jeg var på Lidl med min mor! Fikk låne toalettet deres for å sjekke hva det var:-)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Slimproppen min gikk lørdag for snart to uker siden. Har hatt veldig mye mensvondt og ligger med rielignende smerter som holder meg våken nesten hver natt... Men babyen er inni magen fortsatt... Har tre uker til termin da, men begge mine to andre barn har kommet 2 uker før termin...
Jokeren Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Jeg fødte 2 uker etter at slimproppen gikk. To dager før termin. På dagen 40 uker. Lykke til..
Basmira Skrevet 3. september 2009 #10 Skrevet 3. september 2009 Slimproppen brukte flere dager på å gå, for den kom stykkevis. Første biten kom på en tirsdag, og siste biten kom på lørdagen, sånn i ett-tiden. Tolv timer senere ble snuppa mi født. Og jeg fødte tre dager etter termin, 40+5.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Med førstemann gikk proppen og 5 uker gikk før hun kom. Med 2 mann gikk den aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå