Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Kunne dere noen gang meldt deres datter på noe slikt? Selv synes jeg det er helt tåpelig, og er sikker på at de små pikene får dårlig selvtillit om de ikke vinner!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 jeg ville aldri introdusert dattra mi for en så overfladisk verden som de som deltar i sånne missekåringer lever i! alt som betyr noe er sminke,hår,klær og utseende, helt sykt fokus spør du meg! dem har jo til og med sånn plast greie på tenna for å ikke ødelegge smilet osv, forstår ikke at det er lov å arrangere sånt! synes også at miss universe osv for voksne er helt sykt også da. Tenk å bruke så mye penger på fjas, når andre sulter i hjel andre steder i verden "little miss perfect" er nok mere for foreldre som realiserer seg selv gjennom barna sine, enn for selve barna! kan programlederen i kåringene sa jo at barna skulle ha på seg det de voksne bestemte uavhengig om de likte det eller ikke! kan jo bli traumatisk for barna! nei, tettere folk enn de som holder på med sånt skal vi nok lete lenge etter!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Nei,det hadde aldri i verden vært aktuelt! Noe så tåpelig program. TV.Norge burde skamme seg,for å i det hele tatt sende noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 for noen verdier de sender barna sine. så overfaldisk også. og utrolig egoistisk av mødrene trasse seg gjennom sånn at barna må realisere deres drøm. så en episode hvor jenta ikke ville være med, men moren sa hun måtte. og en annen hvor datteren ikke ville ha ¨på seg de klærne men fikk ikke noe valg, osv. er helt tragisk å melde barna sine på noe sånt, spør du meg. hva skjedde med riding, dansing, fotball, håndball osv hvor man får poeng på en annen måte enn hvor bra man SER ut..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg blir sint! Blir ufattelig provosert og lei meg av å se på disse stakkars barna (joda, noen syns jo det er stas selfølgelig) og disse IDIOTISKE foreldrene (mødrene) (
Daddy-Oh Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 blir så forbanna... Helt og totalt meningsløst! Stakkars barn som blir "hjernevasket" til dette.. Barnemishandling kalles det!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Hva annet kan man forvente av Tv Norge? Norges tåpligeste tv-kanal! Og jeg tror de kommer til å sende mye verre ting fremover enn det der. Viser en anonym markedsundersøkelse at folk vil se folk som spiser folk, ja så sender de det... TV3 har en god andreplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå