Gå til innhold

Du verden for en gavmild mamma jeg har!!! *hakeslepp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vinter hadde hun vært innom en Babyshop, ringte meg og sa

"Du!!! Det er ta 3 dresser, betal for 2 - hva er det jentene bruker tror du??" Hun kom hjem med to reimadresser til eldste (som da var drøye 2 og et halv år) og en trolldress til minsten som bare var 6 mnd. Vi satset på str 80, at det skulle passe til denne sesongen, så den har bare hengt i skapet til nå. Jeg skulle ta den fram og se hvordan den kom til å passe nå for noen dager siden, og måtte bare le....hehe..Den er DIGER! Minsten er virkelig..minst, hun er ganske liten, bruker 68-74 (mest 74, men noe 68 går fortsatt helt fint) enda hun er 15 mnd. Vi kom i snakk om dette her, for mamma spurte om jeg trodde dressen hun hadde kjøpt kom til å passe. Så jeg flirte litt og sa at der bommet vi nok stygt, for den er aaaaltfor stor! Hehe, oisann..også lo vi litt begge to, var reaksjonen.

Så i går kom hun og sa at de kunne jo bare kjøpe en annen en - så kan den første bare henge til den passer! (og det er her det første hakesleppet kommer) "Hvilken str må hun ha?" Jeg sa at neimen...gudameg...det går jo ikke an, de kjøpte jo masse dresser i fjor..men jodamegen det kunne de! Jeg var hos henne i kveld. Og: (hakeslepp igjen, langt nedpå tredje knapphullet), hun hadde kjøpt TO dresser til minsten, OG et par høstsko!!!

MAMMA - TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ble stor nuss i panna til mammaen min, og mange mange takk'er :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ, så snill mamma!

Og det at du setter så stor pris på det, det liker jeg=D

Skrevet

Heldig du, bra at du setter pris på det. Har ei venninne som å får "alt" te barna hos foreldrene men ho fortventer det. Blir så rysta for hadde mine foreldre kommet med et par sokker uten bursdag eller jul hadde jeg blitt bra overrasket....

Skrevet

Ja, jeg setter umåtelig stor pris på alt de ordner, gjør for oss, stiller opp når de kan osv., ikke bare "penger og klær". Men det er jo utrolig hyggelig gjort da! Jeg forventer ikke en døyt, det er VI som har fått barn, og vi klarer oss vi, noe annet hadde blitt litt dumt.

Men hun synes det er hyggelig å kunne gi, og jeg har sagt tidligere når jeg kanskje synes det blir litt dyrt for dem, eller "gaven" blir litt mye, at jeg ikke er så god på å si "ja, en dress hadde jo vært supert!" Da sier hun "bare si tusen takk og ja - for det er kjempehyggelig å kunne kjøpe noe av og til, som vi vet de trenger! og plutselig en dag er det slutt ;o)"

hehehe...godt vi har humor ;o)

Skrevet

Snill mor ja!

Her kommer svigermor med et sett fra H&M rett etter fødsel og så er det stopp.

Enda de har digert hus, dyre ting og to luksusbiler.

Min mor er mye mer gavmild. Men tror ikke hun vet hva Reima er hehe..

Skrevet

Heldig du er. Snill mamma:-)

Sånn skal jeg gjøre med guttene mine når de får barn en gang:-)

Skrevet

Ja, jeg vet. Faren min har vært fraværende i mange år, så jeg er veldig glad for at jeg vet jeg har mamma der, om det er noe stort eller lite jeg trenger hjelp til, synspunkter på eller bare noe å skravle om. Og så er det også ekstra fint når det kommer sånne gaver som omtalt over her :o)

Gerd: Har du ikke mammen din lenger? Eller tolket jeg noe litt for mye nå?

Skrevet

En sånn mamma har jeg også, og det er helt fantastisk!!

Jeg tror faktisk hun syntes det er ekstra stas siden hun vet hvor stor pris vi setter på alt hun er og gjør. Kan ikke få rost og takket henne nok, men gjør det så ofte jeg kan.

Hva hadde livet vært uten mammaer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...