Ksenia & Anjem Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Gutta har reflex regntøy...synes det er tjukt, de blir så varme hellt hansen sitt er for tynt, og sist har vi kjøpt bamse regntøy siden det kom ut i best i test-...
MintCondition Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Vi har Troll, det er kjempefint syns jeg. Lett og godt, og utrolig slitesterkt (jenta er 3 1/2 og meget aktiv
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Polarn o Pyret har vi.. Kan brukes året rundt...
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Vi har prøvd mye forskjellig regntøy. Minsten har color kids og det er jeg veldig fornøyd med. Nå sist kjøpte jeg det billige settet på Coop til snuppa (179 kr), også veldig bra. Ikke så fornøyd med Reflex (eneig med deg at det er for tykt og også litt stivt), play synes jeg det gikk raskt hull (slite hull).
lille sprelle Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 name it! mykt og godt og fin sydvest og votter!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2009 men det er jo ikke hette på pop regntøyet..det er et must
Honningmelon Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Til nå er jeg mest fornøyd med HH. Eldste har Reflex fordi det tåler litt mer, men jeg syns det er litt tykt og stivt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Allværs jakka og buksa til PoP har hette. Det har da jakka til snuppa... Hette med knapper..
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60036582&colorid=2541161§ionid=clothes&subsectionid=outdoors Denne jakka har snuppa mi... Skaljacka kaller de den i Sverige.. hehe.. Samme type bukse.. Er super fornøyd...
Ingen_nick_ledig Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Bruker kun Artic Living (tror jeg), det selges kun på Barnas Hus. Er kjempefornøyd.
rosa og en blå Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Bamse jobber i b-hage, og de barna som bruker bamse er mindre gjennom våte. + at mine barn bruker det, og har enda ikke kommet hjem med skift.
PinkBabyDoll Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 PoP allværsjakke og bukse (sånn som puster og er vanntett) og Ticket to heaven regnklær bruker vi her. PoP i barnehagen og Tth til hjemmebruk. Er fornøyd med begge deler, men synes jo det er en stooor fordel at Pop puster da.
rosa og en blå Skrevet 2. september 2009 #15 Skrevet 2. september 2009 Bamse på lindex og kapphal vart best i test. bamse er veldig lett stoff.
Kaffemocca Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Enig i at reflex sitt er litt stivt. Men det er faktisk det eneste de ikke har greid å slite ut enda så vi bruker det nå. De pleier si fra hvis de syns klærene er noe gode å ha på seg og det har de ikke gjort med regntøyet så da er det kanskje bare jeg som syns det er stvt :-p
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 Til jenta på 2.5 har vi prøvd reflex, det er for tangt i halsen. T2H som er lett og behagelig, men jakka har for mye ballonggfasong og hetta kunne vært mer forseggjort. Nå har vi nettopp kjøpt HH og er til nå mest glad i det. Til lillegutt på 10 mnd. venter jeg på et sett fra Troll i posten.
Libido- Skrevet 3. september 2009 #18 Skrevet 3. september 2009 Har bamse sitt i år, veldig fornøyd med det =)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #20 Skrevet 3. september 2009 Artic Living & Reflex er vi meget fornøyde med. Troll sitt regntøy har vi alltid hatt småprob med glidelåsen, nå er den helt ødelagt. Så kommer ikke til å kjøpe Troll igjen, pga glidelås trøbbelet.
1974 Skrevet 3. september 2009 #21 Skrevet 3. september 2009 tidligere brukt reflex sitt og vært fornøyd med det men opplevd at ikke holdt tørt. kjøpte lindex sitt bamse regntøy nå. liker det bedre. mer behagelig.
Turid Laila Skrevet 3. september 2009 #22 Skrevet 3. september 2009 Han har euopris sitt. Fikk det til jul i fjor, og jeg tenkte at jeg kan jo prøve det. Trodde det skulle være bare dritt, men han har enda ikke kommet hjem våt Kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå