Carasnella Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 ... man er uggen og kvalm og åpner kjøleskapet og finner ut at gele med vaniljesaus, DET fikk jeg skikkelig lyst på!! Sært! Var mer på det stadiet at jeg tenkte finne meg en kall pære å sutte på. Hadde nemlig ikke lyst på noen ting på morran i dag. Men så åpnet jeg kjøleskapet da for å finne denne pæra og da så jeg pakken med gele og vaniljesaus og det var liksom helt greit!!
Molait Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 ...når man blir illsint på mannen for at han har kastet litt middagsrester for det ville du ha NÅ og det ikke hjelper at han tilbyr seg å lage noe annet. (hatt gele stående i en uke etter bursdagsfeiring, i håp om at jeg ville ha men frista aldri. Men hadde veldig lyst til å ha lyst på da)
mamma og my Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Kaffeomanen meg ikke orker å drikke en fjerdedes kopp, engang!
Puppen og lillemor Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 når man blir drit sint, kjefter, smeller og begynner å gråte fordi samboer vil sette bokhylla et annet sted enn meg..
Frk Marge Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 eller når man begynner å gråte fordi man mister en isbit på gulvet...
Carasnella Skrevet 2. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2009 Hahahahahahaha Frk Marge!! Da er man sår da!!
idamamma-00 Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 ...når man plutselig synest saftis og sure epler er nydelig og kaffe smaker grusomt... og når man sitter hele veien til jobb og lurer på hvor langs motorveien det passer seg å stoppe å spy...
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Når humøret er som en berg og dalbane, med bind for øynene. Man aner ikke når toppen og bunnen kommer. Har aldri hatt så lite kontroll i følelses livet før....
mummy2boys Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Når menstruasjonen uteblir!!!! HAHA
Frk Marge Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 hehe ja det kan man si tar ALT dødsens alvorlig om dagen og tårene spruter for ingenting... fryktelig frustrerende... mener jeg var sånn første gangen også, men det er så lenge siden at jeg husker ikke sikkert... 13 år siden nå var ikke sånn med guttungen... kvalmefølelsen stemmer med henne også... dvs konstant hele døgnet istedenfor morgenkvalme som jeg hadde med nr 2 (gutt). kanskje det er ei jente jeg venter?
Singelmamma og banden Skrevet 3. september 2009 #11 Skrevet 3. september 2009 Man skjønner at man er gravid når man sitter på kontoret og håper ingen kommer inn fordi man ler og gråter om hverandre av å lese disse tegna på graviditet ;-) Og det er litt tidlig å forklare det med hormoner ennå... :-S
Carasnella Skrevet 3. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2009 Ikke bli småfrekk her nå, ferbruarmamma`n
bettyliss Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Hahaha morsomt:) Nå måtte jeg bare le litt
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 ..når man bare løper gjennom dusjen og bruker minst mulig såpe og shampoo fordi alt lukter PYTON og kvalmt. Men dusje må man jo :/ Eller når man rett og slett ikke klarer å ligge i armkroken til mannen fordi deodoranten plutselig lukter så sterkt at det er ubehagelig! Jajamenn, fikk hyperaktiv og forskrudd luktesans denne gangen og!
Tantrum Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Når man MÅ stoppe på Gol for man MÅ ha mat og kommer ut av bilen og må sette seg inn igjen og sende mannen inn på bensinstasjonen for nå skaffe til veie noe mat. Ute luktet det VÅT SAU og magen var i ferd med å snu seg.... Og mannen kan ikke kjenne denne våte sauelukta...
Berit*fødeklar* Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 ...når man ler av hva dere har skrevet...og sier...jeg har jaggu berga bra...og mannen min ser på meg og sier...si det EN gang til!!?? Jeg må muligens innrømme jeg har ALLE symptomer!*haha*
* * felicia** Skrevet 5. september 2009 #17 Skrevet 5. september 2009 ...når man kaster opp fordi veslejenta prumpa. ...når man ikke klarer å gå i butikken enkelte dager tanken på mat er motbydelig.
Gjest Skrevet 5. september 2009 #18 Skrevet 5. september 2009 når man ligger på stranda og brekker seg av kvalme pgsa lukta fra fjæra, men ingen andre kjenner den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå