Linchen Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Har inntrykk at "alle" har det snart. Hva betaler dere? Og hva betaler dere for? Hvorfor har dere det? Hvor "fant" dere hjelpen deres?
flypapir Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Har ikke, men har lyst til å finne en når jeg skal tilbake i full jobb
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 nei, det har vi ikke! er to voksne hjemme, så skal nok klare å ta huset
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Ja! Hver 14 dag kommer hun og vasker gulvene, tørker støv, pusser vinduer osv:) Veldig deilig å komme hjem til rene gulv Vi fant henne gjennom annonse i avisa:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 er nok ikke sååå vanlig å ha det (ingen i vår omgangskrets har det) Vi skal derimot ha... Vet ikke hvor jeg finner vaskehjelpen enda, men kommer til å ha det hver 14.dag. jeg vil ha fordi jeg ikke har overskudd til å gjøre det selv. Og vil heller bruke energien min på ungene og familien. Må jo såklart støvsuge og vaske litt over den uken jeg ikke skal ha hjelp da=))
Gjest Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Vi har hver 14 dag. Verdt hver krone. Betaler 500 kr, da er det to damer som vasker i 3 timer. Er helt strøkent når de er ferdige. Vil aldri vært foruten da jeg hater husarbeid. Må jo trå til litt den uken de ikke er her da, men skulle gjerne hatt de hver uke ja.
Linchen Skrevet 2. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2009 HI her: Teller litt på knappene, men tror jeg venter til unge nr2 er i boks(dvs mage, selv om det jo er prøverør vi driver med he he he). mannen min er helt super, gjør masse hjemme, så det ville være like mye for hans del, som for min.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Er det firma eller privat? Hva gjør de? (gulvvask, støvtørk, vinusvask, mer/mindre?)
Gjest Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Vi har privat. De vasker alt, gulver og alle overflater/støvtørking overalt. To bad, 4 soverom, to trapper, to stuer, kjøkken. Vasker bak sofaer, tar bort fingermerker på vinduer og andre ting. Skrubber dusjen innvendig, alt er er utrolig strøkent når de er ferdig, og man har nesten ikke lyst til å begynne å bruke huset... :-)
Har 2 jenter Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Vi har, og verdt hver krone. Ca 500-600 per gang for 2 bad 4 soverom ++
digger Skrevet 2. september 2009 #15 Skrevet 2. september 2009 Har vaskehjelp 1 gang i uka. Vil bruke energien min til annet enn husvask. I tillegg er det jo mye annet en må hjøre i løpet av uken i huset som ikke er vasking også. Betaler 400 for 3 timer.
"nøtteliten" Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Vi har en som vasker hver 14. dag. Han bruker c 2 timer og får 250 kr. Det er superdeilig å slippe å tenke på hvem skal gjøre det og når. Den dagen han har vært der kommer kjøper jeg med med friske blomster og kommer hjem til shinet hus. Like herlig hver gang
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 Nei, men har veldig veldig lyst på-..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå