Gå til innhold

Har dere vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk at "alle" har det snart. Hva betaler dere? Og hva betaler dere for? Hvorfor har dere det? Hvor "fant" dere hjelpen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke, men har lyst til å finne en når jeg skal tilbake i full jobb :)

Skrevet

nei, det har vi ikke! er to voksne hjemme, så skal nok klare å ta huset ;)

Skrevet

Ja! Hver 14 dag kommer hun og vasker gulvene, tørker støv, pusser vinduer osv:) Veldig deilig å komme hjem til rene gulv :D Vi fant henne gjennom annonse i avisa:)

Skrevet

er nok ikke sååå vanlig å ha det (ingen i vår omgangskrets har det) Vi skal derimot ha...

Vet ikke hvor jeg finner vaskehjelpen enda, men kommer til å ha det hver 14.dag.

jeg vil ha fordi jeg ikke har overskudd til å gjøre det selv. Og vil heller bruke energien min på ungene og familien.

Må jo såklart støvsuge og vaske litt over den uken jeg ikke skal ha hjelp da=))

Skrevet

Vi har hver 14 dag. Verdt hver krone. Betaler 500 kr, da er det to damer som vasker i 3 timer. Er helt strøkent når de er ferdige. Vil aldri vært foruten da jeg hater husarbeid. Må jo trå til litt den uken de ikke er her da, men skulle gjerne hatt de hver uke ja.

Skrevet

HI her: Teller litt på knappene, men tror jeg venter til unge nr2 er i boks(dvs mage, selv om det jo er prøverør vi driver med he he he).

mannen min er helt super, gjør masse hjemme, så det ville være like mye for hans del, som for min.

Skrevet

Er det firma eller privat?

Hva gjør de? (gulvvask, støvtørk, vinusvask, mer/mindre?)

Skrevet

Vi har privat. De vasker alt, gulver og alle overflater/støvtørking overalt. To bad, 4 soverom, to trapper, to stuer, kjøkken. Vasker bak sofaer, tar bort fingermerker på vinduer og andre ting. Skrubber dusjen innvendig, alt er er utrolig strøkent når de er ferdig, og man har nesten ikke lyst til å begynne å bruke huset... :-)

Skrevet

Vi har, og verdt hver krone. Ca 500-600 per gang for 2 bad 4 soverom ++

Skrevet

Har vaskehjelp 1 gang i uka. Vil bruke energien min til annet enn husvask. I tillegg er det jo mye annet en må hjøre i løpet av uken i huset som ikke er vasking også. Betaler 400 for 3 timer.

Skrevet

Vi har en som vasker hver 14. dag. Han bruker c 2 timer og får 250 kr.

Det er superdeilig å slippe å tenke på hvem skal gjøre det og når.

Den dagen han har vært der kommer kjøper jeg med med friske blomster og kommer hjem til shinet hus. Like herlig hver gang :)

Skrevet

Nei, men har veldig veldig lyst på-..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...