Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 som ønsker å komme i form og å bli slankere? Jeg trener selv på treningsstudio og har gjort det i flere år, men her jeg går nå ser jeg veldig få overvektige som trener. Er dere ute og trener/hjemme? Lurer jeg....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Kanskje de har trent så mye at de ikke er overvektige mer
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Kommer nok an på hvor man trener? Der jeg trener ser jeg at det er folk i ulike vektklasser og i forskjellig form som trener, det syns jeg er bra.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 hehe! Eller kanskje de likte å være overvektig og bestemte seg for å fortsette med det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Selvfølgelig er det bra, syns jeg også det. men det er så mange som snakker om slanking/kosthold/komme i from som klager over at de er så feite så ville trodd jeg møtte flere på senteret.... HI
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 De få gangene jeg har beveget meg inn på et treningssenter så har jeg vært helt alene ( + den jeg har vært sammen med), vil det si at vi er de eneste to på dette stedet som trener da?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Jeg har spinningsykkel hjemme og går turer ute. Trente på sats der jeg bodde før, men her jeg bor nå er det for upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Jeg er på treningssenteret og gjør min plikt for å få av fettet 4 dager i uka. Men ser det samme som deg. Ikke mange overvektige der.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 tør ikkje gå på treningssenter...føler att alle måler meg opp og ned. Føler faktisk att jeg må bli slank for å gå der.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Jeg trener hjemme og går turer i skog og mark. På treningsenter får jeg så mange blikk at jeg ikke klarer konsentrere meg om det jeg skal. Føler treningsenter er for slanke folk. Dumt det er blitt sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Jeg syns bare det er kjempeflott når jeg ser overvektige på treningssenteret- de jobber jo for en forandring! Tenker ikke noe stygt om det. HI
Ranveig R Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Eg er overvektig, men har ingen interresse av å gå på eit treningsstudio... Går fint ned i vekt ved å passe på kosthaldet mitt + at eg trener styrke i heimen, litt kvar dag. Har verken økonomi eller energi til å reise nokon plass for å trene.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 Jeg er ikke overvektig, lengre, men jeg trener ikke på noe studio, koster masse ener og det er for meg temmelig gørr. men jeg går tur og sykler hver eneste dag med hunden. jeg gikk på treningsstudio da jeg var overvektig og treneren insisterte på at stepp aerobic var tingen, jada.. full peinlig, det er sååå bra for knære ol når man drasser på 20-30 kilo for mye og holde på med step aerobic..... Var faktiske tter den sessionen jeg fikk en vedvarende smerte i venstre kneet som jeg ignorerte (var jo sikekrt fordi ejg var så overvektig) par år senere kunne jeg ikke ignorere smertene lengre og jeg har n slitasjegikt i begge knær. Så treningssenter er ikke nødvendigvis tingen når man er overvektig..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #15 Skrevet 3. september 2009 Sannsynligvis så holder de seg til egentrening hjemme eller i skogen for å slippe at noen glaner på dem slik HI gjør. Jeg er medlem på elixia...antagelig er det folk der i alle vektklasser...men jeg går ikke rundt å ser på "å så flott at akkurat DU trener, du som er overvektig". Trening er viktig for ALLE hilsen en som VAR overvektig...og meldte seg inn på Elixia når jeg ble normal vektig for å slippe både dømmende, glanende og evt. kommentarer (både positive og negative)
Gjest Skrevet 3. september 2009 #16 Skrevet 3. september 2009 Tja, senteret nærmest oss er fullt av folk som ser så grusomt sporty ut at man trenger ikke være overvektig for å føle seg feilplassert blant dem. Jeg husker godt da jeg stod og slet med mine 0.5 kg vekter mens dama ved siden av meg drev og løftet ti kg med hver hånd mens hun skravlet med dama som stod og trente apparat ved siden av henne. Angst!!!! Og jeg er tynn som ei flis, he he.
Tigerpote Skrevet 3. september 2009 #17 Skrevet 3. september 2009 Tja, fordi jeg ikke gidder å trene? Derfor jeg er feit sikkert. Pluss at jeg er høygravid;0) Jeg trente på SATS for noen år siden, men da var jeg slank og ikke overvektig. Men sikkert mange som trener på egen hånd.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #18 Skrevet 3. september 2009 Jeg er overvektig og jeg trener ikke på treningssenter av flere forskjellige grunner. Den første er at i den testtimen jeg hadde var det speil rundt hele lokalet, haaaaater å se meg selv trene, og det var bare sånne super sporty folk der. Var ingen andre overvektige å se. For det andre har mine foreldre komplett treningsrom hjemme hos seg, med både tredmølle, vekter, sånn steppemaskin og egentlig alt man trenger. Da besøker jeg heller de enn å betale 350kr i mnd et sted jeg ikke trives. I tilllegg eier jeg en hest og to hunder som jeg trener regelmessig. Jeg er nok en av den som har kraftig beinbygning, så slank kan jeg nok aldri bli, men jeg gjør store fremskritt og gjør så godt jeg kan!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #19 Skrevet 3. september 2009 Jeg klarer ikke komme i gang... Og derfor er jeg like feit.. Men en dag................
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #20 Skrevet 3. september 2009 Noen senter er bedre enn andre til å ta seg av disse......Det går litt på timer, utstyr, klientell og lit tpå personalet som jobber der.. her jeg bor er det et "senter for alle",- som er veldig trivelig og familiært hvor "overvektige" og eldre gjerne trener..og de med litt dårlig råd..Litt billigere der..Også har vi et for "bolere", hvor det går rykter om utstrakt bruk av div midler for å bli tynnere, brunere, få større musker osv..Også har vi "Kjedesenteret",-med de "pene og vellykkede";- som gjerne har personlig trener og bruker spa-avdelingen jevnlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå