Gå til innhold

Tom og Trine ullklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

vurderer å bestille endel ullklær gjennom sparkjøp. Noen som bruker disse og er fornøyd/misfornøyd? Hvordan er de i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde dem til eldsta da hun var baby (body, strømpebukse) og jeg syns de var litt "rare" i fasongen. For lange ermer eller noe. Og så er de litt "slapsete" i stoffet, så jeg gikk over til Janus og de fra Cubus som er blanding av ull og bomull. Har hjelmlue da, og den har vi vært veldig fornøyd med. Strømpebuksene fra T&T er jeg ikke fornøyd med, de skled ned rundt anklene og var litt uformelige, så vi sverger til SAFA sine som man også får kjøpt på SparKjøp.

Skrevet

Bodyer, trøyer og stilonges er helt ok om du har et langt smalt barn. Man må kjøpe en størrelse større en barnet normalt bruker. Stømpebuksene er ubrukelige, men sverger til Safa sine som også er på sparkjøp.

Skrevet

Vi har brukt bodyer, ullskjorter og longs og er fornøyde. Til vårt barn har vi brukt en størrelse eller to større enn vanlig og dette har funka greit.

Skrevet

Syns de er stive og grove i ulla. Og de blir fort slitte. Og som andre sier litt rare i passformen.

Skrevet

Vi brukte dem mye til eldste, og var veldig fornøyd. Vi var borti noen få "mandagsbodyer" som raknet ved knappene, ellers holdt de fleste godt i ørten vask og flere sesonger. Har etterhvert begynt å bruke endel Janus, mest fordi jeg har kjøpt det ytterste ullaget i det. Tom & Trine hadde mest bodyer/gensere når eldste var liten. Safa strømpebukser er greie, og normale i str tror jeg. Bodyer og gensere fra T&T kjøper jeg litt større enn hva de ellers bruker.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med ullklærne! Så fornøyd at jeg også har kjøpt og gitt bort i gave...

Kommer til å kjøpe i år også.

Skjønner ikke at de over her mener de er rare i passformen. Passer iallefall fint til mine barn som er slanke/lange...

Stoffkvaliteten er jeg også fornøyd med.

Men, er enig i at strømpebuksene ikke er bra.

Skrevet

Hei :) Strømpebuksene er udugelige, men vi bruker body og luer fra T&T og er kjempefornøyd. De er litt små i størrelsen, så jeg kjøper en størrelse større. Når det gjelder passform så passer de nok best til slanke barn, men vet av mange med barn av den litt mer lubne sorten som også liker klærne. Jenta vår trives veldig godt i dem, god og varm uten å klø :) Luene liker vi veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...