Trallgård Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Vi var på ul idag...kjempe moro å se det lille nurket ligge der å sprelle...men hun klarte ikke å se hva det ble...huttemeitu , og jeg som er så nyskjerrig av meg da jaja , et barn er det da uansett...så glad er jo
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Gratulerer :-) Jeg ska på ul på fredag, og håper at lille nurk ikke ligger med bena i kryss slik som h*n gjorde i uke 13!! :-) Er også veldig nygerrig!! :-)
LilleKnott Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Vi var også på ul i dag:) Så en frisk og fin baby. Men vi fikk ikke se om det blir gutt eller jente. En hånd i veien, og legen sa at babyen å ugunstig til. Vi har nok en luring av en baby inni der. Lykke til leo78 håper din baby vil vise det til dere
Trallgård Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Ja , jeg fortjente det jo nesten så ivrig som jeg var..hehe...Har en jente fra før , så skal egentlig bli litt spennende å vente denne gangen når jeg tenker på det Her var det navlestrengen som lå mellom bena Lykke til leo 78 !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå