AnnaA+T Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg bare lurer litt på hvor lenge det er normalt å blø..og hvor vondt man "skal" ha..Og hvor lang tid det tar før man evt får eggløsning tilbake...og MÅ man vente til man har hatt en mens? Ble mye mas her men..Hadde en utskrapning for 1 uke siden..og er litt spent på hvordan dere opplevde det
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei! Håper du har det greit etter utskrapningen. Jeg har hatt flere utskrapninger og når de har fått ut alt har det bare tatt dager før jeg var helt i gjenge igjen. Den ene gangen fikk de ikke ut alt, og da gikk jeg med styrtblødninger som kom og gikk. Har fått mens etter ca 4 uker. Varierende hva de mener om en bør vente, en blir like fort gravid, men noen anbefaler å vente en mens eller to for å la livmoren komme i gjenge igjen. Lykke til videre
dinadina Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Trist å høre at du har hatt en utskrapning. Håper det går etter forholdene bra med deg. Jeg hadde en utskrapning i uke 13, og blødde kun i et par-tre dager etterpå (blødde lite). Jeg hadde derimot noe som lignet på luftsmerter i et par uker, og fikk en pencilinkur for å motvirke infeksjon. Menstruasjonen var tilbake fire uker etter utskrapningen.
AnnaA+T Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Tusen takk for svar Jeg blødde endel i 2 dager..Så stoppet det opp i noen dager..og så begynte det på an igjen i går.. Har hatt endel mens-smerter..men di er borte nå. Vil bare bli ferdig med dette nå... Det er jo trist når det skjer Jeg har tatt cytotec to ganger før..Og det var jo bedre å få en utskrapning selv om di anbefaler cytotec..Hvertfall her hvor jeg bor
solstråle :) Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg hadde en utskrapning i uke 12, og blødde i ca 1-2 uker etterpå. Mensen kom ikke tilbake før etter 10 uker.. Utrolig frustrerende.. Men de fleste får den igjen etter 4 uker ca.
lille frø, mor til to Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Forferdelig å måtte gjennom utskrapning. Håper det går bra med deg. Jeg hadde utskrapning i uke 13, det gikk smertefritt og nesten ikke noe blødning i det hele tatt. Lite eller ingen smerter. Fikk mensen etter 11. mnd og EL to uker etter det. (De var litt redd for at de hadde skrapt bort livmorslimhinnen, men det gikk bra)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Liten/ingen virkning av 4 Cytotec, orket ikke prøve ny runde da det allerede hadde gått så mange dager, så da ble det utskrapning. Ingen egentlig blødning etter det, bare farget utflod i ca. en uke..Ingen smerter. Mensen kom tilbake litt over 7 uker senere. Føltes som om kroppen var i ulage enda en liten stund. Nest mens kom etter ca. 5,5 uke. Deretter har alt vært som før. Håper det retter seg hos deg raskt. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå