Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 For hvilket parti dere skal stemme på i år? Jeg har to det står mellom, men vet iallefall 100 prosent hvem jeg ikke skal stemme på Og det er jo et skritt i riktig retning! Godt valg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg tviler ennå. For jeg synes kanskje ikke det burde bli rød/grønt en gang til. Forstår egentlig ikke hvorfor Sv og Sp sitter i regjering, det var ikke såååå mange som stemte på de. Men jeg har fortsatt 12 dager på meg da:-) Og stemme det skal jeg, for ellers kan jeg ikke klage etter valget:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Nei det er jammen en borgerplikt vi bør ta på alvor! For ellers må vi tie i noen år og det klarer vi jo ikke;-D
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Trekker lapp med bind for øye tenker jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2009 Ja det er jammen ikke lett. Har funnet ut at elimineringsmetoden fungerer best for meg. Men sliter nå altså. To det står mellom og heller like mye til begge egentlig......tenke tenke tenke....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Jeg vet som deg 100 % sikkert hvem jeg ikke skal stemme på...
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Tror ikke jeg vil være sikker noen gang.Di lover og lover,men kan man igrunn tro på det? Har jo sett flere ganger at ting aldri blir gjort når valget er i boks. nei,er jammen vanskelige greier å skal bestemme seg for.
Ronja65 Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Dere er heldige som får lov å stemme.... som yyyytleening fra landet i øst, så får jeg faktisk ikke stemme. Det irriterer meg hvær gang det er valg, fordi jeg har sån lyst å si min mening. Men jeg får stemme i kommunevalget og faktisk i det lokale kirkevalget..:-) Etter 21 år i dette landet, så kunde jeg sikkert ha bytt ut passet, men, nei.. det gjør jeg ikke... :-)))
Reveenka Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Har forhåndsstemt for 14 dager siden! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå