Gå til innhold

Har dere bestemt dere da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hvilket parti dere skal stemme på i år?

Jeg har to det står mellom, men vet iallefall 100 prosent hvem jeg ikke skal stemme på:) Og det er jo et skritt i riktig retning!

Godt valg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler ennå. For jeg synes kanskje ikke det burde bli rød/grønt en gang til.

Forstår egentlig ikke hvorfor Sv og Sp sitter i regjering, det var ikke såååå mange som stemte på de.

Men jeg har fortsatt 12 dager på meg da:-) Og stemme det skal jeg, for ellers kan jeg ikke klage etter valget:-)

Skrevet

Nei det er jammen en borgerplikt vi bør ta på alvor! For ellers må vi tie i noen år og det klarer vi jo ikke;-D

Skrevet

Trekker lapp med bind for øye tenker jeg.

Skrevet

Ja det er jammen ikke lett. Har funnet ut at elimineringsmetoden fungerer best for meg. Men sliter nå altså. To det står mellom og heller like mye til begge egentlig......tenke tenke tenke....

Skrevet

Jeg vet som deg 100 % sikkert hvem jeg ikke skal stemme på...

Skrevet

Tror ikke jeg vil være sikker noen gang.Di lover og lover,men kan man igrunn tro på det? Har jo sett flere ganger at ting aldri blir gjort når valget er i boks.

nei,er jammen vanskelige greier å skal bestemme seg for.

Skrevet

Dere er heldige som får lov å stemme.... som yyyytleening fra landet i øst, så får jeg faktisk ikke stemme.

Det irriterer meg hvær gang det er valg, fordi jeg har sån lyst å si min mening.

Men jeg får stemme i kommunevalget og faktisk i det lokale kirkevalget..:-)

Etter 21 år i dette landet, så kunde jeg sikkert ha bytt ut passet, men, nei.. det gjør jeg ikke... :-)))

Skrevet

Har forhåndsstemt for 14 dager siden!

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...