Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Som jeg var litt småforelsket i som jentunge (på delt plass med Sting i The Police;-). Han som hadde halvlangt mørkt hår, og var litt mystisk og sang så melankolsk og vakkert? Og som nå sitter på Oprahshow med full måne med hårkrans rundt og er 61 år!!!! Hjelp!!! James Taylor; hva skjedde egentlig med oss???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Nei det er sikkert ikke han... For alle jeg var forelsket i på den tiden har ikke blitt eldre.....tror jeg?? Hørte forøvrig på Nothing compares 2 U i dag, og fant ut at det var bare 19 år siden Sinead O`Connor sang den.... Hjelpes..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Ja akkurat ja......merkelig det der med tid og år som bare løper avsted:) Heldigvis blir vi vel litt klokere og tryggere som mennesker, men at det er mulig å forandres så mye! Føler meg som den samme jeg:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jamen.... vi -vi har ikke forandret oss, det er de andre som har gjort det;-D
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 neppe samme mann nei ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå