Gå til innhold

Dere som er frisører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere reagert dersom en kunde hadde ringt salongen dagen etter hun hadde vært og blitt klipt av deg og sagt at det var skjevt klipt, hun ville ha det rettet opp igjen, men av en annen frisør. Blitt veldig fornærma eller ikke tenkt så mye på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal la frisøren som klipte deg få ein sjangs til å rette det opp. Det er det ho/han lærer av !!!!! Eg blir ikkje fornærma viss noen kommer tilbake til meg. Uansett hva det måtte være. Eg blir helle fornærma viss dei går til noen andre !

Skrevet

Men hvis det allerede er skjevt, så ville ikke jeg tatt sjansen på samme frisør en gang til...!

Jeg forventer å få det jeg betaler for, og gir vel f**n i om frisøren "lærer av" å klippe meg på nytt..?!

Finnes mange flinke frisører, så da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om h*n ble fornærmet for at jeg gikk til noen andre.

Skrevet

Har ingenting å si om frisøren er flink eller ikke selv om det er skjeivt, kan fort bli det uansett hvor lang utdannelse eller fartstid man har. Men du har din fulle rett til å spørre om en annen frisør, selv om vi har lyst til å rette opp våre egne feil. Ikke for å lære,men faktisk pga at våre kolleger ikke skal gå glipp av lønn med å klippe andres kunder gratis....

Det som derimot irriterer oss frisører mest er kunder som spør hvem som er flinkest til å klippe i salongen, og om man selv er noe flink til å klippe... Hva skal man svare til noe sånnt da? Selvfølgelig er vi alle flink til å klippe... =)

Skrevet

Jeg har spurt noen ganger om å få time hos en som er vant til å klippe små barn og får hver gang til svar "det er vi alle det". Og det syns jeg det er unødvendig i si og late som når det er helt tydelig for meg når vi kommer at den som klipper på ingen måte er vant til barn. Det syns jeg de som ikke er vant til barn burde innrømme også for det er ikke selve frisyren som er vanskelig med barn, men det å snakke til dem på en sånn måte at de ikke blir redde.

Skrevet

Jeg som kunde hadde ikke likt å bli klipt av samme frisør som ikke greide jobben sin i første omgang. Så hvis dette har skjedd deg så bør du tenke på det som at du ikke gjorde jobben din godt nok, og da må noen andre rette det opp.

Skrevet

Enten så går du tilbake til frisøren som klippet deg å sier i fra å gir han/hun sjangs til å rette opp. ellers så går du til en annen frisør/salonger å BETALER en gang til for å bli klippet. Frisør er jo bare mennesker de også, ergo de kan gjøre feil.

Skrevet

Tror faktisk ikke du kan kreve at en annen i den salongen kan klippe deg gratis.

Tror den som har gjort feilen har retten på sin side, ved å få en sjanse til å rette opp en feil.

De kan være greie med deg og ordne det, hvis de er desperate etter å beholde deg som kunde. Hvis ikke må nok den som klipte få rette opp.

Skrevet

Hi hi anomym 19:55 det spørsmålet krever egentlig bare et svar: Flinke, nei ingen her som kan klippe. Du bør nok gå et annet sted;D

Dummeste spørsmålet jeg hører, kan du klippe da?? Nei har jobbet som frisør i 20 år men nei klippe vet jeg ikke om jeg får til....

Skrevet

Hos oss er det en selvfølge at kunden skal bli fornøyd. Om det tilsier at kunden klipper seg hos en av de andre stylistene er likegyldig. Her er det kunden som står i fokus, om stylisten, eller "frisøren" som det heter hos noen, har klippet feil får hun/han ta konsekvensene som kommer av dette.

Hilsen ansatt på kjent salong i Oslo.

Skrevet

Det har jeg gjort, endte opp med at eieren av salongen klippet og stripet meg på nytt, uten at jeg hadde spurt etter en ny frisør, sa bare at det var skjevt...

Betalte ingenting pluss at jeg fikk gratis produkter for 300 kroner.

Service :))

Skrevet

En bør vel kanskje la frisøren rette det opp igjen selv om man egentlig ikke har så lyst til det? Kjøper man en fotball på g-sport kan man jo ikke bytte den på intersport liksom...

Personlig tror jeg det skulle utrolig mye feil til for at jeg hadde turt å gå tilbake for å klage. Tror nok jeg hadde funnet meg en ny frisør neste gang selv om jeg vet det ikke er "snilt" gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...