Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Gruffalo, har du leste boken som heter nicket ditt? Vi pleier å gå på biblioteket og leie bøker. Sist gang vi var valgte gutten min en bok som heter "gruffalo". Han hadde lest den på skolen og likte den så godt. Den anbefales til andre. En koselig liten fortelling.
Lene~mor til tre Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hmm tror jeg jammen vi skal ta en tur innom bilbloteket å finne gruffalo boka. Jenta mi skal ta lesehesten nå og må lese 1000 sider før jul, så da er det bare å gå på biblioteket å låne bøker og henge i Hun vil så veldig gjerne få den lesehest diplomen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 Hvor gammel er hun? Min er 7 år, og han likte boka godt. Boka gikk på rim også, og mange mer eller mindre like setninger, så de blir lett gjenkjennelige for barna:)
Lene~mor til tre Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Hun blir 9 da, men vi har fått beskjed om å velge ut lettleste bøker for å ikke drepe leselysten og lesegleden. Det skal jo være morsomt å lese om dem skal klare 1000 sider og da er det vel greit å ikke ta for vanskelige bøker, om å gjøre å holde motivasjonen oppe Dem får jo diplomer underveis da, får diplom for å ha lest 3 og 5 bøker iværtfall Dem prøvde på det samme ifjor, men da rakk vi kun å lese 5 bøker og kom ikke opp i 1000 sider så nå skal hun klare det sier hun selv.
*gruffalo* Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 JA, Gruffalo er en fantastisk bok!!! Første gangen jeg leste den var helt tilfeldig i bhg en gang, og jeg forelsket med helt i den, hehe;) Vi har hatt prosjekt om den i bhg, og barna elsker den! De blir aldri lei den. Jeg har også gitt den i gave til flere av tante-barna mine...og selvfølgelig har vi den hjemme! Eldstemann her er snart 8 år, og han synes fremdeles den er gøy. Det finnes også en bok som heter lille Gruffalo. Den er også veldig kjekk...selv om jeg synes den første er kjekkere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå