Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei, jenta vår har siden barnehage starten i høst hatt ofte veldig sår stomp... Og i dag var det så sårt og små blemmer så jeg fikk omtrent ikke lov til å vaske. Fra jul og til sommerferien, har alt vært fint, ingenting å klage på. Men nå har de to assistententene sagt opp grunnet en snedig sjef, veldig snill og god med barna men ikke sjefsemne. Men fra i høst har hun kun ansatt en. Og har lagt merke til at denne assistenten er ute med alle 8 barna alene, og det er vel ikke lov. Jeg tror at pga at assistenten er så mye alene med barna så får hun ikke til å skifte rett etter avføring og barna går lenger tid med full bleie og blir kjempe sår. Men man skal vel forvente at de tar å skifter ved avføring? Skjønner at man ikke alltid legger merke til dette, men burde de ikke være litt observante på dette. Mange barn bæsjer ved samme tidspunkt og..... Tenker også på det når de lager middag og slikt så blir det kun 1 som passer barna. Barna er fra 1-3. Kan vi kreve noe av barnehagen her og burde de ansatt en til? Det er fanmiliebarnehage.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 jeg svarer gjerne. ja, du kan forvente at barnehagen bytter bleie så kjapt etter hun har gjort ut seg at hun slipper å bli sår. det er nok lov å være ut med 8 barn alene, desverre. la oss si at en er på møte og en er inne og lager mat eller noe, så blir det bare slik, desverre igjen. men slik er barnehagehverdagen. travel! men synes du skal prate med de i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Er det ikke slikt at det skal være 1 voksen på 4 barn? Har alltid hørt og trodd det jeg. Hun som driver barnehagen, drar for å handle, henter og leverer egne barn på skole og barnehage. Og hun har ofte papirarbeid som må gjøres. Så når hun har så mye på to do list så mener jeg hun må ansette en assistent til. Synes ikke det er rett at barna skal bli så såre pga de er kun. 1 stk med alle barna. Det er ikke riktig omsorg. Kan vi kreve noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå