KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hvor får man kjøpt et tisselaken som er stort nåkk for en dobbeltseng, i tilfelle vannet går i sengen? Dumt å ødelegge madrassen... Har hørt at jysk skal ha i metervare, men det har de sluttet med nå, var er idag..;( Noen tips?
AngryBird Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Det her lurer jeg på og.... Kjedelig å dynke hele overmadrassen, lissom..... Men blir det ikke litt klamt?
gutteklubben grei Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Tror Princess har metervare og til vanlig madrass , trolig ikke til dobbelseng :-) Kid har også "metervare", tror det er to meter i en pakke..
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg bruker sengeunderlag kjøpt på apoteket. De er 80x90 cm og du kan legge flere inntil hverandre der du ligger. Ved første fødsel gikk vannet i senga, men da ble jeg bare litt våt i trusa og de store mengdene kom ikke før jeg reiste meg opp. Dermed ble det ikke vått i senga.
Tea1 Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Jeg kjøpte et på kid ca 70*100,trenger jo ikke på hele madrassen bare rett under deg.Kosta bare 70-80kr.Kan senere brukes i barnesengen.
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Takk for svar! Da får jeg se etter om jeg finner noe idag!
Lille Sprell og meg Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 jeg vet ikke helt hvor man får kjøpt det - men det ser jeg jo at du har fått mange innspill på. Tenkte bare jeg skulle gi deg et lite tips om å la det fortsatt ligge på dersom du skal amme i sengen senere (m.m. vannet ditt faktisk gikk i sengen, da;)). Overmadrassen på senga vår etter amming av storebror førte til en del melkeskvetting.. Og noen ganger lakk det voldsomt. Så vår overmadrass er ny til dette prosjektet - og jeg har ikke lyst til å bytte den ut enda en gang.
Stolt trebarnsmamma Skrevet 3. september 2009 #9 Skrevet 3. september 2009 Jeg kjøpte metervare hos Hansen og Dysvik til 130,-. Kjøpte da 2 meter, passer akkurat til min side av sengen. Det ligger under vanlig laken og det føles behagelig å ligge på. Tror jeg lar det ligge til ammingen i senga på natta er overstått.
vimsat Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 kjøpte 5m plastlaken i ellos katalogen.klipte opp så fikk masse laken til lillegutten oxo:)
Nangiliama Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Jeg har bare lagt babyens tisselaken under der jeg ligger med rumpa, under overmadrassen vel og merke:) Overmadrassen kan jo vaskes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå