Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Lillegutt er nå 1 år (str 80-86)og jeg ser det er vanskeligere og vanskeligere å finne bodyer til ham nå.... På tide å slutte snart, eller hva synes dere?
The Bad Gal Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Sluttet da hun var rundt 6-7 måneder, tror jeg. Synes det er enklere med t-skjorter, jeg. Hun er av det varme slaget, og body ble litt vel tett på en varm kropp.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Sluttet med det til eldste når vinteren var over i år. Da var hun 3 år og 7 mnd. Men hun hadde de stort sett åpne fra hun var litt over 3 år. Regner med å bruke det til yngste ut vinteren hun er 3 år. Du finner jo masse bodyer i vanlige butikker opp til str.98 og vi hadde ullbodyer i str 110 og de var så store da vinteren var over at jeg nå har klippet av de nederkanten og sikset en søm det og kan bruke de som ulltrøyer nå i vinter også.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Her brukte vi body til minsten var nesten 2 og ett halvt. Nå er han ikke blandt de største da så hadde aldri problemer med å finne noe. Syntes at det var veldig greit i vinter å vite at han ikke fikk "glippe" på magen. Men når de er sluttet med bleie er det jo ikke så lettvint med body lengre.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Bruker body nøyaktig like lenge som jeg har brukt bleier.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Vi bruker fortsatt body (19 mnd). Vi har ikke brukt det i sommer, men nå når det blir kjøligere synes jeg det er bedre med body. For å slippe å gå åpen i ryggen. Men ikke like lett å få tak i bodyer nei. H&M har pakke med mange bodyer, men den slutter på 86. Så foreløpig kan vi bruke de. Men jeg har fortsatt ikke funnet større, annet enn de ull/bomullsbodyene på cubus og andre ullbodyer.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #7 Skrevet 2. september 2009 Name-It har store bodyer som ikke er syre heller :-) Bruker body til barna slutter med bleier..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Bruker det fortsatt, 2 år og 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Sparkjøp har billige bodyer i bommull opp til str.100 3 stk for 119 kr. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Browse.aspx?Catalog=cat_18&Category=1103_Barn(cat_18)%2f1117_Undertoy(cat_18)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Er vel vanlig a slutte nar man kutter ut bleien. Ellers kommer det vel ann pa arstiden. Reflex har storre enn 86 og det har vel Cubus ogsa.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Kommer til å bruke body til hun slutter med bleier, men brukte mest t-skjorter i sommer. Har ikke hatt problemer med å finne i størrelsen hennes. Bruker 86- 92 nå og finner ullbodyer i den str i de fleste butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå