Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Samboer lurer,fordi han har et stort behov for sukker.Sier han får vondt i hodet og føler seg uggen om han ikke får sukker i seg en dag,som cola og sjokolade.. Selv så tror jeg at kroppen bare er vant til det,og det er derfor han føler behovet..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 he he..det har nok ingenting med diabetes å gjøre!!!! Symptomer på diabetes er intens tørste, føler du kan drikke og drikke uten at det hjelper, tisser mye. Hvis man har gått med uoppdaget diabetes lenge vil en ofte gå ned i vekt, føle seg uvell osv..
Himmel og hav Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Det er litt forskjell på Diabetes type 1 og type 2. Type 1 kommer brått, med voldsom tørste og stor urinproduksjon, slapphet, leggkramper, apati, ulvehunger, rar ånde, vekttap. Type 2 er litt skumlere for den kan komme snikende over flere år uten noen særlige symptomer annet enn litt forhøyet blodsukker. Det er tvilsomt om sukkersuget har noe med diabetes å gjøre, men om han lurer så er det jo bare å stikke innom fastlegen en morgen og ta et fastende blodsukker. Jeg heller vel mer til din konklusjon, men samtidig så vet jeg at det er mennesker som ikke har diabetes som kan få fall i blodsukkeret som oppleves som ubehag, slapphet, litt skjelven, og hvor ddet hjelper å få i seg litt mat, juice el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå