elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 vi har flyttet for oss selv, og nå på mandag kuttet jeg ut middagsglassene for godt og synes lillegutt på 17 mnd bør kunne spise min middag... så langt har det gått greit med pasta, lasagne og kjøttkake. (noe rester vi fikk av mamma, blir ikke slik middag ellers altså.....) men så lurte jeg på, kan denne 1 åringen spise alt av mat nå? eller er det fortsatt noe jeg bør styre unna??? å hvordan er det med sterk mat? ok eller ikke? tenkte da på mexikansk gryterett, den er litt sterk, men er det sånn att lillegutt IKKE kan spise det? hjelp meg litt da... =)
lille sprelle Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 ikke for sterk krydret mat ikke honning (tror jeg) ikke blandingsprodukter av spekemat (men spekeskinke er greit). Skyldes at krydderet ikke lengre blir stålt. har erfaring på at kjøtt som ikke er malt opp/kuttet opp i små biter kan være litt tøft for magen dette var så vidt jeg vet! (har forøvrig aldri brukt middagsglass - det kom bare opp igjen...)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 ok. så når jeg skal handle inn middag, så trenger jeg ikke tenke så mye på hva han kan og ikke kan spise? det meste skal gå ann???
mamman til to gutter Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Så lenge det ikke er ekstrem sterk mat, så er det ikke noe problem å servere det heller.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Honning kan gis etter ett år. Men ellers, styr unna sterkt krydra og salta mat. Bortsett fra det skal det gå greit med resten Smurfen her spiser iallfall det aller, aller meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå