Gå til innhold

Noen som har opplevd dette? Helt snodig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt slik i 2-3mnd nå. Altså, jeg har befølt samboeren min sexuellt mens jeg selv har sovi. Jeg husker ikke en dritt, og er 100% sikkert på at jeg har gjort det i søvne. Har noenganger snakket skikkelig nasty til han også, og i begynnelsen skulle han til å sette igang en opphissende sexøkt, helt til han fant ut at jeg sov!!!

Hva skjer med meg? Noen som har opplevd det samme?

Kan noen legge ut på skravle for meg?

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hva det heter, men er liksom en tilstand.. Akkurat som noen går i søvne, så gjør noen dette. Jeg kommer bare ikke på hva det heter.. men er mange som gjør sånt da.. Du er ikke alene hvertfall..

Skrevet

He he he...sorry, men jeg måtte bare le.

Ser for meg mannen din som våkner og føler seg klar for en runde. Helt til han ser at du fremdeles sover...hehe.

Skrevet

Hehe, har opplevd det samme jeg da, men andre vei. Dvs mannen min har nafset og tafset på meg mens han har sovet.

Skrevet

jeg har opplevd at samboern har gjort det mot meg. Han våkna faktisk en gang MENS vi hadde sex. Må le av det nå da. Vi ligger i misjonær, plutselig bråstopper han, ser rart ned på meg i noen sekunder før han fortsetter akten. "hva skjer?" spurte jeg. "Jeg våkna nå", svarte han. Jeg trodde han var våken hele tida jeg... Jaja, det var like godt som det pleier å være :)

Skrevet

Lol....den siste historien var skikkelig bra, he he. Lo godt av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...