mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei.. Jeg står på venteliste for å komme i MR-undersøkelse med ryggen min, og igår testet jeg positivt Men det jeg lurer på er om jeg kan ta MR når jeg er gravid? Har vært i MR, CT og vanlig rønken tidligere å er alltid blitt spurt om jeg er gravid... Er så usikker på hvordan dette blir nå...denne undersøkelsen er også viktig for meg..
zitcka Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Hei. Jeg skulle egentlig på mr undersøkelse den 15. Men får ikke nå etter jeg fant ut at jeg er gravid. Viktig undersøkelse. Men da får det vente:-) Fikk faktisk ikke så lenge jeg amma heller.
3 er nok! Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Nei, man skal visst ikke ta MR når man er gravid. Jeg fikk hvertfall ikke ta av MR av ryggen
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Hmmmm...ok. Tusen takk for svar.. Hva gjorde dere når dere oppdaget at dere var gravid da? Ringte dere sykehuset der dere skulle tatt MR, eller avbestilte dere timen når innkallelsen kom?
dinadina Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg tok en test et par dager før jeg skulle i MR, og oppdaget da at jeg var gravid. Da ringte jeg sykehuset, og fikk beskjed om at jeg måtte få ny time etter svangerskapet var unnagjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå