Løvinna med gullklump Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Heisann, Takk for hyggelig treff på Rust i går til dere som var der! Som vi ble enig om, har jeg opprettet en Facebookgruppe som jeg har kalt Høstmammaer 09. Det er en barselgruppe for oss over 30 år som har termin høsten 09. Det hadde vært veldig hyggelig om vi kunne fått til noen trille- og kafèturer fremover :-) Det er bare å sende en "request to join" på ovennevnte gruppe, så skal jeg legge dere til :-)
mrs. m Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har sendt en request...er en Oslo mamma som er over 30 (termin 6 november). Var ikke med på treffet - men håper jeg kan bli med i facebook-gruppa :-)
awesome Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Høres interessant ut.. kan jeg spørre hvor i landet dette er?
Løvinna med gullklump Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg glemte visst å sette lokasjon. Det er for Oslo og omegn.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg har også sendt en request Bor i Asker, det regnes vel som omegn til Oslo ?!? Fyller 30 straks... Og har termin om 3 uker
lille skatten Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Hei:) Jeg har sendt en request jeg ogsaa, var ikke paa treffet for jeg viste ikke om at det skulle vaere. Er 33 Og bor i gamlebyen i Oslo. Har termin 17. November med foerstemann.
anomania Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg også Er 37 og venter tredjemann med termin 16 september.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå