Gå til innhold

Jeg har hatt 7 aborter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er sant,så er det sykt å skryte av noe slikt.

Skrevet

Ikke morder, men en dum tøyte som misbruker ressurser man har ved gynekologisk avdeling!!!

Skrevet

Ser ikke ut som det plager deg, HI

Skrevet

Gidder ikke kalle deg morder, men fortjene og få barn, det gjør du ikke.

Tenk at sykehusene bruker så mye tid og resurser på det når det er lange køer på alt mulig. Ufattelig.

*3SA*

Skrevet

jeg er enig med "anonym 17.41"

jeg vil i tillegg si at du må da være utrolig dum som enda ikke har skjønt hva prevensjon er!! Dersom man har tatt 7 aborter må man være rimelig kort i hodet....

Skrevet

Hvis dette er tilfelle, noe det umulig kan være.. Hvorfor lærer du ikke av dine feil og beskytter deg? Alle kan gjøre en feil, mange to og noen tre. Men syv ganger??

Min konklusjon er at du synst det ikke er noe heft å ta de vekk. Få følelsesmesdigge arr siden du orker å gjøre dette om igjen og om igjen :(

Skrevet

Jeg har hatt 11 aborter....3 av de var ufrivillige.

Skrevet

Morder er kankje ikke så passende.

Men jævla, kyniske lausfitter.

Skrevet

HATT eller TATT? Vesentlig forskjell der..

Har du hatt 7 aborter er det trist for deg, har du TATT 7 aborter synes jeg du er i overkant kaldhjertet..

Skrevet

ærlig talt - finnes det ikke MODERATOR som griper inn når slikt spåk blir brukt her inne?

Skrevet

Ja, det skulle jeg også spørre om.Har du HATT 7 aborter synes jeg veldig synd på deg og håper du får noe oppfølging på sykehuset ved neste svangerskap. Om alle abortene var frivillige synes jeg du er lite ansvarsfull....

Skrevet

Trodde ikke man fikk ta mer enn fem aborter i norge jeg??

Forøvrig vil jeg anbefale deg og bruke prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...