Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Om dette er sant,så er det sykt å skryte av noe slikt.
Lille-Pernille Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Ikke morder, men en dum tøyte som misbruker ressurser man har ved gynekologisk avdeling!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Ser ikke ut som det plager deg, HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Gidder ikke kalle deg morder, men fortjene og få barn, det gjør du ikke. Tenk at sykehusene bruker så mye tid og resurser på det når det er lange køer på alt mulig. Ufattelig. *3SA*
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 jeg er enig med "anonym 17.41" jeg vil i tillegg si at du må da være utrolig dum som enda ikke har skjønt hva prevensjon er!! Dersom man har tatt 7 aborter må man være rimelig kort i hodet....
Candy girrrl Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Hvis dette er tilfelle, noe det umulig kan være.. Hvorfor lærer du ikke av dine feil og beskytter deg? Alle kan gjøre en feil, mange to og noen tre. Men syv ganger?? Min konklusjon er at du synst det ikke er noe heft å ta de vekk. Få følelsesmesdigge arr siden du orker å gjøre dette om igjen og om igjen
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Jeg har hatt 11 aborter....3 av de var ufrivillige.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Morder er kankje ikke så passende. Men jævla, kyniske lausfitter.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. september 2009 #15 Skrevet 2. september 2009 HATT eller TATT? Vesentlig forskjell der.. Har du hatt 7 aborter er det trist for deg, har du TATT 7 aborter synes jeg du er i overkant kaldhjertet..
partyoffive Skrevet 2. september 2009 #16 Skrevet 2. september 2009 ærlig talt - finnes det ikke MODERATOR som griper inn når slikt spåk blir brukt her inne?
-MtG- Skrevet 2. september 2009 #17 Skrevet 2. september 2009 Ja, det skulle jeg også spørre om.Har du HATT 7 aborter synes jeg veldig synd på deg og håper du får noe oppfølging på sykehuset ved neste svangerskap. Om alle abortene var frivillige synes jeg du er lite ansvarsfull....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #18 Skrevet 2. september 2009 Trodde ikke man fikk ta mer enn fem aborter i norge jeg?? Forøvrig vil jeg anbefale deg og bruke prevensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå