Gå til innhold

hvordan opplevde dere vannavgangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 8 dager igjen til termin og venter i spenning, er førstegangs så må spørre:)

Lurer litt på hvordan kroppen deres var på forhånd og hvordan dere opplevde vannavgangen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann var godt festet et par mnd allrerde før termin. Men han så lå jeg i sengen og hørte et lite knepp. Kjente det piplet bittelitt vann. Var heldigvis på sykehuset til overvåkning denne natten (hadde hatt en blødning tidligere på kvelden)

JM luktet at det var fostervann. Under to timer seinere var babyen ute.

Nestemann startet mer avake rier Som jeg trodde bare var kraftige kynnere (var plaget mye av kynnere) Plutselig gikk vannet med et enormt splæsj og etter 10 minutter var babyen ute.

Veit at tredjemann ikke er festet. termin om et par dager, har masse maserier (regelmessige hvert 10 minutt) så jeg er litt usikker på hvordanjeg skal tolke at fødselen er i gang....Er redd for at det tar like kort tid denne gangen, så ejg holder meg innendørs og har gjort klar tilhjemmefødsel:-)

Skrevet

Sist gang så våknet jeg midt på natten med et desperat behov for å komme meg på toalettet.... trodde jeg... Men i det jeg reiste meg opp av sengen gikk vannet (da kom det en del, og jeg forstod med en gang hva som hadde skjedd selv).

En dag etter vannet hadde gått startet riene og to dager etter vannavgang kom jenta.... så her tok det sin tid :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...